Wat vinden jullie van automaticmedia.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
961
Hoi,
Ik heb alweer een website gemaakt: automaticmedia.nl En nu wil ik weten hoe werkt die bij jullie en wat vinden jullie ervan (komt het vertrouwd over etc.)
De link: http://www.automaticmedia.nl/

Alvast bedankt,
Robin
 
Hoi,
Ik heb alweer een website gemaakt: automaticmedia.nl En nu wil ik weten hoe werkt die bij jullie en wat vinden jullie ervan (komt het vertrouwd over etc.)
De link: http://www.automaticmedia.nl/

Alvast bedankt,
Robin

Het komt wel vertrouwd over maar ik zou het lettertype wel een stukje groter doen. Dan hoef je niet met je neus op het scherm te zitten. Daarnaast zou ik de site in iedergeval even link uitlijnen. Nu staat in het midden en dat komt we rommelig over. Oh ja, het logo, ik weet niet wat je er mee gedaan hebt, maar het ziet er een beetje pixelig uit, dat zou je nog wel even kunnen veranderen. Als laatste zou ik het gedeelte van laatste project aan de rechter kant neer zetten. Geeft wat een overzichtelijkere indruk.
 
Bedankt! hiermee ga ik morgen dan weer aan de slag met die tips die ik hier krijg!
 
Kleine "foutjes" geven het een onverzorgd uiterlijk:
- "Welkom bij AutomaticMedeia.nl"
- "Hosting: Pakker #1"
- "Gewenste domeinnaam: (verplicht)" (laatste haakje heeft verkeerde lettertype)
- Laatste Project "plakt aan" Design & realisatie
- "Een jaar lang gratis webhosting (om te weten hoeveel dit is kunt u hieronder nog verder kijken)" heeft geen paragraaf afstand tot "Installatie"
- in portfolio zijn je afbeeldingen verschillende groottes
- Je trainer kun je van je portfolio afhalen (is inmiddels al weer anders dan de afbeelding)
- Gamingdeals is ook nog niet af... staat niet goed op je portfolio om zaken die niet af zijn weer te geven (komt de vraag "breng jij een project tot een goed einde?")
 
Ik zou nog even goed kijken naar hoofdletters
Vooral in je navigatiebalk het staat netter om daar elk tab een hoofdletter te geven
 
Kleine "foutjes" geven het een onverzorgd uiterlijk:
- "Welkom bij AutomaticMedeia.nl"
Heb ik nu aangepast!
- "Hosting: Pakker #1"
Ook aangepast
- "Gewenste domeinnaam: (verplicht)" (laatste haakje heeft verkeerde lettertype)
ook aangepast
- Laatste Project "plakt aan" Design & realisatie
Enter tussen gezet
- "Een jaar lang gratis webhosting (om te weten hoeveel dit is kunt u hieronder nog verder kijken)" heeft geen paragraaf afstand tot "Installatie"
zet er een paragraaf tussen
- in portfolio zijn je afbeeldingen verschillende groottes
Ga ik naar kijken
- Je trainer kun je van je portfolio afhalen (is inmiddels al weer anders dan de afbeelding)
JeTrainer.nl komt dinsdag pas online, omdat er nog vanalles van teksten moet worden toegevoegd
- Gamingdeals is ook nog niet af... staat niet goed op je portfolio om zaken die niet af zijn weer te geven (komt de vraag "breng jij een project tot een goed einde?")
Moeten alleen nog producten worden teogevoegd, want erboven staat ook installatiewebshop magento+configureren
 
Het plaatje van je project aan de rechterkant zou ik wat groter doen, je ziet dat het verkleind is.
 
Een screen van de 'diensten' pagina:
helpmij1.jpg

Zie de rode vakken. Daarnaast is de text in 2 verschillende soorten (of groottes?) en dat schept verwarring, vooral met dat geschuif erbij. Daarnaast de euro-tekens die t niet doen, gebruik je wel
PHP:
€
? Ohja, en e zit onder dat groene geval een blokje.

[edit]Ohja, dit is FF3[/edit]​
 
Laatst bewerkt:
Owja en als je de algemene voorwaarden van Versio.nl steelt, zorg dan wel dat je Versio er ook overal uit haalt. Verder ben je als handelaar onderhevig aan de handelswetgeving, en mag je niet vergeten dat je jezelf momenteel persoonlijk contracteert met al wie je handel drijft en je volledige privékapitaal in rook kan opgaan als er iemand een rechtsvordering tegen je instelt. Gewoon maar even om aan te stippen dat de naam van je website je niet doet handelen in naam van de website en waarschijnlijk je "voorwaarden" nooit rechtsgeldig zullen zijn. Er zit geen bedrijf met afgeschermde aansprakelijkheid e.d. achter het concept, het is enkel jij, en zelfs jouw naam staat nergens vermeld dus dat is voor de mensen die kopen niet duidelijk.

En dan is er nog dit:

Een minderjarige mag dus rechtshandelingen verrichten, mits hij toestemming heeft van zijn ouders. (of andere wettelijke vertegenwoordiger). Als het een rechtshandeling betreft van een in het maatschappelijk verkeer gebruikelijke actie, dan wordt veronderstelt dat de toestemming is verleend. Feit blijft dat een overeenkomst kan worden vernietigd als zijnde nooit bestaan te hebben als een minderjarige, dus jonger dan 18 een rechtshandeling uitvoert die niet gebruikelijk is.
http://rechtenforum.nl/forum/thread/title/Handelsbekwaamheid+:+vanaf+welke+leeftijd%3F/t/3338/
En het uitbouwen van een handelszaak in websites is géén gebruikelijke actie voor de doorsnee 16-jarige.

Snap ook dat ik je dit niet zeg om je te kl*ten, maar je hebt ten eerste al een copyright-inbreuk gepleegd en ten tweede ga je nu ook nog illegaal handel drijven en dat nog eens als minderjarige dus als je niet oplet, draaien je ouders er nog voor op ook.
 
Laatst bewerkt:
James007 heeft hier een (goed)punt !!

Ikzelf zou nooit een subhoofd maken genaamd ERVARINGEN en dan na aanklikken laten zien >ik heb nog geen ervaringen<. Fnuikend voor je reclame.
 
Om maar een voorbeeld te geven, ik ben een groot bedrijf en ik ga naar de website van het Benelux Merkenregistratie-bureau en zeg dat ik een webhosting met de naam "AutomaticMedia" wil opstarten. Dat kost me 240 euro, maar ik heb wel het geregistreerde merk dan.

Vervolgens stel ik een procedure tegen jou in omdat jij mijn merk slechte publiciteit aandoet via je website, en ik pluim je ouders omdat zij de procedureslag nog niet eens kunnen betalen en krachtens de wet voor jou verantwoordelijk zijn.

Of ik ben iemand van Versio.nl die niet eerst vriendelijk vraagt de gekopieerde stukken te verwijderen, maar je meteen voor de rechtbank sleept. Opnieuw je ouders die kunnen betalen voor auteursrechtenschending.

Of ik ben een ontevreden klant... enzovoort!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan