Wat vinden jullie van het forum: http ://forum.myblogsite.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

joept

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Hoi,

Ik wil graag weten wat jullie van het forum vinden:
http://forum.myblogsite.nl
Ik wil vooral graag weten wat jullie van de indeling vinden, ander kritiek is natuurlijk ook welkom!

Beetje standaard, met de kleurtjes enzo, ik been forum held, maar het is overzichtelijk en daar gaat het om.

Er zit toch een klein probleempje in de css:
probleempje.png

Dat is niet zo zeer een probleem in de CSS.
Ik heb daar ook last van, maar bij mij op school hebben we een groter beeltscherm bij de computers, daar is er niks aan de hand.

Ook zit dat in de Nederlandse vertaling, als je het namelijk op Engels zet staat er topics, dat is een korter woord, waardoor het wel past!

Laatst bewerkt:
Thema

het zou leuk zijn als je je eigen thema kon kiezen :P dan moet het natuurlijk wel overzichtelijk zijn.

BEY BEY

Bij mij staan die woordjes goed, vandaar was het mij niet opgevallen.

Het probleem is alleen, dat ik niet verder kom dan de kleuren te veranderen van het lay-out.

Ik heb het zowel op 2*19" tft gecentreerd als op 1 19" tft of een 15,4 laptopscherm ;)
Maar mail mij anders eens de vertaling:
mail[at]opensourceweb.nl dan kijk ik eens als het in te korten valt ;)

Denk dat het nie zo zeer aan het zelf ligt maar meer aan de resolutie ervan.

Ik heb met deze resolutie's gekeken: 1440*900 (word heel veel gebruikt)
2880*900 en 1280*800

je heb gelijk, ik sleept m van 22 inch naar 19, dan blijft ie bij mij gelijk. Maar als ik m open meteen op 19 staan de woorden dichter bij elkaar.

Maak anders in het totaalpakket van berichten topics of posts :) dan is het weer weg

Ik denk dat ik er gewoon vragen van maak of zo iets, ik kijk wel even, wat ik er van maak.
Dan is dat probleem ook opgelost.
Zijn er nog meer punten?

Meer blauw dus.

Dus even in het kort:
1. Het is overzichtelijk
2. Zorgen dat de woorden: "onderwerpen" en "berichten" niet door elkaar lopen.
3. Zorgen dat de kleuren blauw worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan