Hallo, ik heb een p4 3,2GHz processor en mijn pc staat naast een verwarming. Omdat mijn moeder altijd loopt te zeiken moet ik mijn computer hier laten staan. Maar het probleem is dat mijn processor nu gemiddel 50 graden is en als ik ga gamen dan valt hij na een paar minuten uit. Nu ben ik dus van plan om andere koeling te kopen voor mijn processor. Alleen de vraag is wat voor koeling heb ik nodig. Water of lucht. En dan welke koeling heb ik nodig merk,soort noem maar op. Hier ff nog wat verdere info van mijn koeling:
2x 80x80 ventilators in mijn kast
1x vidiokaart ventilatortje
1x ventilator + koelblok simpel koelblok op mijn processor
Het liefst geef ik niet te veel uit maar de prijzen zien we op het laatst wel. Ik hoop dat iemand mij kan raadgeven want het is zeer dringend. Heb namelijk tijdens de kerstvakantie lan party bij mij thuis met een paar vrienden, en wil dus wel mee kunnen doen want zo gaat dat niet.
Vriendelijke groet
Mark
2x 80x80 ventilators in mijn kast
1x vidiokaart ventilatortje
1x ventilator + koelblok simpel koelblok op mijn processor
Het liefst geef ik niet te veel uit maar de prijzen zien we op het laatst wel. Ik hoop dat iemand mij kan raadgeven want het is zeer dringend. Heb namelijk tijdens de kerstvakantie lan party bij mij thuis met een paar vrienden, en wil dus wel mee kunnen doen want zo gaat dat niet.
Vriendelijke groet
Mark