Wat voor monitor raden jullie mij aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Beste helpmij'ers ik ben vanplan een nieuwe monitor te gaan kopen want de LG wat ik nu heb ga ik gebruiken als tv.
En dan heb ik natuurlijk ook een nieuwe monitor voor me pc nodig aleen ik heb der geen verstand van hoeveel inch of het lsd of plasma en dat soort dingen moet zijn.

Wat mijn wensen ervoor zijn.

Het moet mooi beeld voor het gamen zijn(heb net nieuwe videokaart)
Zo dun mogelijk zou fijn zijn.
Functie knoppen volume licht enz..
Mischien usb aansluitingen (niet persee)
En boxes bevestigd aan de monitor tenzij de monitor niet duur is dan koop ik boxes appart.
En dat is zo'n beetje wat ik zou willen hebben jullie nog dingen wat handig kunnen zijn wat ik hierboven heb genoemd maar wat er nog niet tussen staat hoor ik het graag.

Min 0-50 euro
Max 50-100

Hopelijk krijg ik mooie en goede monitoren voorgesteld
Alvast bedankt:thumb:

(dit is men monitor van nu)
15la70lrg.jpg

Wil je de monitor alleen gebruiken om te gamen, of ga je ook nog doen aan fotobewerking?

Wil je de monitor alleen gebruiken om te gamen, of ga je ook nog doen aan fotobewerking?

nope maar zou wel graag mooi beeld hebben maar foto bewerken doe ik eigenlijk nooit af en toe beetje painte maar voor de rest steld niks voor.

de mooiste beelden krijg je mi nog steeds op crt kastjes en niet op flatscreens maar de nieuwe duurdere screens zijn daarop al aardig ingelopen.

mijn voorkeur gaat uit naar de syncmasters van samsung...gezien het budget wordt het wat spitten en plasmaschermen kan je zeker afschrijven.

ik ben bang dat je voor dat 100 euro blij mag zijn met een redelijk scherm.
is je budget echt niet te verhogen?

goedkoopste wat ik vind is
HKC H782B 17 Inch TFT H782B € 130,33 bij empc...merk zegt me niets.

de mooiste beelden krijg je mi nog steeds op crt kastjes en niet op flatscreens maar de nieuwe duurdere screens zijn daarop al aardig ingelopen.

mijn voorkeur gaat uit naar de syncmasters van samsung...gezien het budget wordt het wat spitten en plasmaschermen kan je zeker afschrijven.

ik ben bang dat je voor dat 100 euro blij mag zijn met een redelijk scherm.
is je budget echt niet te verhogen?

goedkoopste wat ik vind is
HKC H782B 17 Inch TFT H782B € 130,33 bij empc...merk zegt me niets.

:o wat zou dan een goed bedrag zijn? want zoveel ga ik nou ook niet uitgeven aleen een een monitor :P maarja wil natuurlijk wel een goede hebben.

Qua LCD schermen die een goed beeld geven moet je richting de PVA schermen gaan. Echter voor het budget wat de @TS voor ogen heeft, koop je daar alleen de powerbutton voor.

Ik denk zowieso dat je voor dat budget geen enkel scherm kan kopen.
Met dat budget zal je je moeten wenden tot www.marktplaats.nl

Qua LCD schermen die een goed beeld geven moet je richting de PVA schermen gaan. Echter voor het budget wat de @TS voor ogen heeft, koop je daar alleen de powerbutton voor.

Ik denk zowieso dat je voor dat budget geen enkel scherm kan kopen.
Met dat budget zal je je moeten wenden tot www.marktplaats.nl

wat voor budget zou goed zijn .

Geheel afhankelijk wat je met het scherm gaat doen. Maar een goed scherm rond de €100,- ga je niet vinden. Zelfs een slecht scherm niet.
wat ik ga doen had ik dus al verteld gamen ik wil dus gewoon mooi beeld hebben maar voor de 3x wat zou een goed budget zijn.

wat ik ga doen had ik dus al verteld gamen ik wil dus gewoon mooi beeld hebben maar voor de 3x wat zou een goed budget zijn.

Voor de derde keer, voor het door jou genoemde budget heb je geen scherm, behalve op marktplaats.nl

ik heb een heel mooi beeldschermpje voor 350 gekocht pervect om mee te game:thumb:

€250,-- tot €300,- voor een redelijk scherm. Vanaf €450,-- voor een goed scherm.

wow dat is nogal wat voor aleen een monitor :p niet gedacht.
maar oke 250 tot 300 dan iemand een mooie monitor van 250 tot 300 euro ?

wil je 17 of 19 inch?
wil je dvi of vga?

deze van benq lijkt mij wel aardig als ik naar goedkoop moet kijken
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-053758

maar persoonlijk zou ik eerder gaan voor een belinea/yiama of samsung 19 inch.
voor 17inch kom je dan al snel rond 170 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan