Wat voor onderdelen kan je verkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De bios wachtwoord weet ik wel, alleen de windows wachtwoord niet. Kan ik een foto uploaden om te alten zien over welke wachtwoord het gaat?

Hoi,,

Nee hoor zekers niet, maar zijn bericht van 17.12 meld hij dat hij wel een wacht woord weet zie mijn aanpassing in vorig bericht

ik lees het net nog even door en ik heb inderdaad iets gemist. maar blijft beetje vaag.

is het bios ww bekend en die van windows niet of is het windows wachtwoord bekend maar vergeten te vertellen of?

Hoi,

Ondertussen bekend dat het om een bios wachtwoord gaat daarom moest de man met verstand het notebook open maken. ;) misschien is het nu dit bekend is beter om toch even terug te gaan met je wachtwoord en notebook in je hand. denk je zelf ook niet, misschien weet headlight een oplossing om dit uit te leggen kan even geen gebruiksaanwijzing voor je bios vinden:o

Je moet in ieder geval na dat wacht woord del of f2 indrukken dan zou je in de bios kunnen komen en dan zal je die even door moeten zoeken voor je wachtwoord.

Laatst bewerkt:
Bios wachtwoord is bekend en die van de windows niet. Ik ga morgen naar de man toe en dan even vertellen dat het om de windows wachtwoord ging en niet de bios. Hij heeft het denk ik verkeerd begrepen.

Hoi,

Misschien kan je nog melden hoe het afgelopen is zou het graag willen weten:)

sorry had geen pc bij de hand.

fijn dat er nu duideijkheid is, laat inderdaad de afloop even weten.

Hoi,
Ik ben naar de man geweest en ik heb het uitgelegd over die bios wachtwoord dat ik die wist.
Hij heeft de wachtwoord verwijderd :-)! En kan na 1 jaar weer op mijn laptop!

Gr,

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Dat is is fijn succes verders:thumb:

vergeet de vraag niet op opgelost te zetten;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan