wat voor processorkoeler kryg je ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Berichten
550
wat voor processorkoeler krijg je bij de intel core 2 duo e6750. Heeft iemand daar een foto van en koelt hij goed genoeg zodat ik geen zalman processorkoeler apart moet bijkopen ?
 
Wil je deze kopen ? (ZO JA)
Is Dit een box ?
Geef eens de site waar je em wil kopen.
Hij is overall verschilend!
...
 
Wat ik alleen niet begrijp is de keuze van het geheugen. Waarom neem je geen geheugen dat op de zg. QVL staat van Asus, oftewel: Klik
 
maakt het dan wat uit dat ik G.E.I.L. neem ? zal dat problemen opleveren ?
 
Deze Processor is Boxed Dsu daar zit een Koeler bij maar ik zou niet weten welke
 
maakt het dan wat uit dat ik G.E.I.L. neem ? zal dat problemen opleveren ?

dat
hoor je mij niet zeggen, maar Asus stelt een QVL samen waarbij je dus ook wel degelijk Asus "boos" aan mag kijken als er iets niet stabiel loopt. Dit wil niet zeggen dat andere bankjes de machine instabiel zouden maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 2 gb geil geheugen (wel andere versie) en ook een asus moederbord en werkt echt voor geen meter als ik ze er allebei in heb! Wel als ik 1 eruit laat.
 
ok, maar welke raad je me aan, laat me zien welke ik moet kiezen op azerty.nl ? moet wel 2 gb zyn en voor maximaal 120 euro !
 
hoezo vanuit de qvl ? sorry maar ik snap er echt waar nix van waar ik naar moet kijken :eek:

zou iemand het me uit kunnen leggen want ik wil niet verkeerde memory in m'n moederbord hebben.
 
Ik heb 2 gb geil geheugen (wel andere versie) en ook een asus moederbord en werkt echt voor geen meter als ik ze er allebei in heb! Wel als ik 1 eruit laat.

Wat is dat nou weer voor antwoord? Je hebt 2 GB gekocht maar je kunt maar 1 gebruiken, toch maak je daar nog steeds gebruik van... "Omdat hij het toch wel doet wanneer ik er 1 uit laat"?


@TS: Dit [pdf] is de QVL voor het door jou gekozen moederbord. Een type geheugen uit deze lijst zal het zeker doen. Volgens mij is dit een lijst met geheugenmodules die zij hebben getest i.s.m. het moederbord dus het kan best zijn dat jou modules het ook wel zullen doen alleen heeft Asus ze niet getest.
 
The Devil Super bedankt eindelijk fatsoenlijk uitleg :D nu snap ik het !

maar de door uitgekozen asus geheugenkaarten kan ik niet vinden op azerty.nl of ligt dat aan mij ik weet niet hoe ik ze moet zoeken bijv: 1024MB KINGSTON K4T51083QC N/A DS KVR800D2N5/1G V V V hoe moet ik dit op azerty vinden ?
 
Dark, volgens mij heb je vandaag even niet opgelet. Ik typ om 08.05 uur vanochtend een bericht met de lijst van geheugenbankjes. Je stelt daarna vragen en ik leg je uit wat de bedoeling / strekking van de lijst is en nu snap je het opeens niet meer? Da's redelijk vreemd. Lees vooral de berichtjes van 10.27 en 12.06 uur, toen snapte je het allemaal.
Tha Devil, dat lijstje stond 13 uur geleden al in het topic. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dark, volgens mij heb je vandaag even niet opgelet. Ik typ om 08.05 uur vanochtend een bericht met de lijst van geheugenbankjes. Je stelt daarna vragen en ik leg je uit wat de bedoeling / strekking van de lijst is en nu snp je het opeens niet meer.
Tha Devil, dat lijstje stond 13 uur geleden al in het topic. ;)

ik weet pasja dat dat al 13 uur geleden stond maar ik snapte 't toen niet want je had niet goed uitgelegd. Maar in ieder geval iedreen bedankt voor uw medewerking.

ik heb alleen nog een vraagje klopt het dat deze in de lijst van de QVL staat ik moet het zeker weten ?

http://www.azerty.nl/producten/product_detail/174/9397/khx6400d2llk2-2g.html
 
Dark, alsjeblieft, ik raak niet gauw van de leg, maar da's toch heel simpel een kwestie van vergelijken. Pak een stuk papier, schrijf de gegevens op en vergelijk ze met die lijst. Daar heb je ons toch niet voor nodig om lettertjes en cijfertjes met elkaar te vergelijken?
 
Beste Pasja, u snapt niet echt wat ik bedoel.

Ik weet niet zeker waar ik naar moet kijken maar ik heb het zo gedaan: Component KHX6400D2LLK2/1GN en ik had daarna op azerty.nl gekeken naar kingston en deze cijfertjes gezocht ik vraag alleen of dat ik het goed doe ? ik wil niet dat mijn toekomstige pc iets zal markeren :D
 
Ik snap precies wat je bedoelt, je hoeft alleen maar dat lange nummer/letters te vergelijken met eenzelfde rijtje cijfers en letters op de QVL van Asus.. Staan ze allemaal in dezelfde volgorde, dan heb je een match!
 
Tha Devil, dat lijstje stond 13 uur geleden al in het topic. ;)

Hmm je hebt (uiteraard) gelijk. Heb helemaal over de "Oftewel" heen gelezen.

Voor de rest heb ik niets meer in te brengen. Ik ben van mening dat wanneer jij geheugen hebt gekozen dat aansluit op je moederbord het dan niet uitmaakt of hij wel of niet door de fabrikant (in dit geval Asus) is goedgekeurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan