wat voor processorkoeler kryg je ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De PCI-uitbreiding is inderdaad beperkt, toch is het wel iets waar je rekening mee moet houden. Je moet wel kijken of de dingen die je er allemaal in wilt hebben zitten ook mogelijk zijn.

Mijn eigen systeem heeft (edit: MSI moederbordje :D) 1 PCI-Ex16, 1 PCI-Ex1 en 3 PCI sloten, nu heb ik een aardig forse videokaart er in dus ik kan mijn PCI-Ex1 niet gebruiken.

Mijn kast is een Coolermaster Mystique, dit is een miditower met standaard 2 120mm ventilatoren. Gelukkig hebben de meeste kasten tegenwoordig standaard wel één 120mm fan er in zitten. Het is dan alleen even kijken hoe je met je airflow uitkomt.

En inderdaad het zelf samenstellen kan je aardig afschrikken wanneer je kijkt met hoeveel dingen je rekening moet houden. Maar ik vind dat het loont ten opzichte van een kant-en-klaar-systeem bij een van de bovenstaande winkels. Ten eerste weet je precies wat er in zit en je hebt vaak een betere prijs/prestatie ratio.

Wat mij altijd opvalt bij die kant-en-klare systemen is dat ze wel een aardig goede processor er in hebben gedaan maar vervolgens is er bezuinigt op de videokaart om de computer toch aantrekkelijk te houden.
 
Laatst bewerkt:
Ben het met je eens.

Kijk voor de grap naar mijn systeem (bij Alternate bij elkaar geklikt) en "schiet" er maar op. Het is overigens nog niet geleverd, maar kan nu toch elke dag komen..................... ;) :D :D :D
 
hmm jullie maken het mij wel erg moelyk :D lol

maar even over de moederbord zoals ik al zei heb ik er niet zoveel verstand van ik zal jullie mijn wensen geven: ik wil gewoon beetje normaal kunnen gamen, ik ben geen fanatieke gamer, ik heb deze videokaart genomen omdat die niet zo duur is en dx 10 heeft voor mijn spelletje Halo 2 Vista waar ik nu nix aan heb zonder vista. Mijn huidige systeem kan geen vista op is veel te slap ervoor.

Ik ben niet van plan een in elkaar gezet systeem te kopen want die bevallen mij niet er is net telkens iets wat me niet bevalt en ze kosten veel duurder dan zelf in mekaar zetten. Ik heb zelf nooit een systeem in elkaar gezet dus dat lijkt me ook een leuke stap :D

maar ik vraag jullie nu om een gunst: zouden jullie zo aardig willen zijn en voor mij een pc systeem van 800 - 850 euro in elkaar te willen zetten op azerty. Want ik wil niet dat ik crashes kryg en veel fouten met mijn toekomstige pc, want daar heb ik nu zoveel last van met mijn huidige systeem.
 
Dat vastlopen en foutmeldingen krijgen zal wel meevallen, dergelijke webwinkels leveren zo'n pc niet uit dan nadat deze 24 of 48 uur heeft staan proefdraaien na assemblage. Het is daarom altijd aan te bevelen hun garantietermijn van 1,2 of 3 jaar te kopen. Dan heb je niet alleen garantie op alle losse componten van de fabrikanten zelf, maar heb je eveneens garantie op het "geheel" en dat omvat tevens een stabiel systeem.
Dat bij elkaar klikken was je al aardig gelukt, dus daar hoeven we niet veel meer aan toe te voegen. Dat lijstje dat ik plaatste, daar moet je eens kritisch naar kijken. DAT (het invullen door jou) bepaalt hoe jouw pc eruit moet komen te zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan