Hoi Crash,(of misschien iemand anders die het weet
)
Ik heb begrepen dat je al een aantal jaren gebruik maakt van de ps3 media server.
Kan jij misschien vertellen hoe ik hem het beste kan instellen? En wat zijn de eisen die nodig zijn van de pc, internet en router om de mediaserver goed te laten functioneren?
Mijn pc is al een oudje, maar wat kan ik doen om dit te verbeteren? ( heb geen geld om een nieuwe pc te kopen
)
PC:
Proccessor is AMD Athlon II X2 250
Kloksnelheid : 3.00 GHz en 896mb
Draait op Windows XP servicepack 3
Router:
Sitecom 150N router
Internet:
UPC 60mb
TV+homecinemaset:
LG Full HD 42" en een Harman Kardon AVR 255
PS3 320GB slim
Als ik nu een BD stream blijft hij wel eens hangen en als ik een avi probeer te kijken gebeurt het wel eens dat hij hele scenes overslaat of dat hij te snel gaat en dus niet synchroom loopt met de ondertiteling.
Ik ben erg blij als iemand mij kan helpen

Ik heb begrepen dat je al een aantal jaren gebruik maakt van de ps3 media server.
Kan jij misschien vertellen hoe ik hem het beste kan instellen? En wat zijn de eisen die nodig zijn van de pc, internet en router om de mediaserver goed te laten functioneren?
Mijn pc is al een oudje, maar wat kan ik doen om dit te verbeteren? ( heb geen geld om een nieuwe pc te kopen

PC:
Proccessor is AMD Athlon II X2 250
Kloksnelheid : 3.00 GHz en 896mb
Draait op Windows XP servicepack 3
Router:
Sitecom 150N router
Internet:
UPC 60mb
TV+homecinemaset:
LG Full HD 42" en een Harman Kardon AVR 255
PS3 320GB slim
Als ik nu een BD stream blijft hij wel eens hangen en als ik een avi probeer te kijken gebeurt het wel eens dat hij hele scenes overslaat of dat hij te snel gaat en dus niet synchroom loopt met de ondertiteling.
Ik ben erg blij als iemand mij kan helpen

Laatst bewerkt: