Waterkoeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

MysTeri0w

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2005
Heej,

Ik Heb Waterkoeling Besteld, Nou Ben Ik Alleen De Vloeistof Vergeten. Weet Iemand Of Er Nog Iets Anders Vervangend Is Voor Koelvloeistof Met Gedestileerd Water. Het Zelf Mixen Hiervan Zie Ik Niet Zo Zitten...

Thnx Alvast

-=MysTeri0w=-

Je zou bij een willekeurig tankstation gedemineraliseerd water kunnen kopen. Ik weet niet of koelvloeistof voor auto's kwaad kan. Mixen zou ik inderdaad niet doen, je hebt kans dat de ene vloeistof dan boven op de andere blijft drijven.

Laatst bewerkt:
Kijk even naar de specificatie van uw waterkoeling. Dan weet je toch dadelijk welke vloeistof je er mag/kan in pompen.

Wat Denk Je Dat Ik Heb Gedaan, K Heb Op Internet Gezocht Ernaar, Staat Nix. Morgen Krijg K Het Pas Binnen Maar Verwacht Niet Dat Er Iets Over Staat In Het Boekje Want Meestal Koopt Iemand Er Gewoon Vloeistof Bij Hé

Vind je een hoofdletter aant begin van een zin niet genoeg? Ik vind dit eerlijk gezegd niet lekker lezen...

Tja maar als je het erbij koopt moet je toch ook weten dat het erin kan. Waarom koop je die vloeistof dan niet gewoon nog?

Hoofdletter Is Automatisme, Gewend Bij Alle Boards...

En Omdat Ik Die Zooi Heb Besteld Bij Winkel Omg Lelystad En Ik Aan De Andere Kant Van NL Woon... Beetje ***lig Om Weer 15 Eurie Verzendkosten Te Betalen Voor 1 Zakje He ;)

Geplaatst door MysTeri0w
Hoofdletter Is Automatisme, Gewend Bij Alle Boards...

Dan wen je er hier maar aan dat dit niet op prijs gestelt wordt!!!!

De koelvloeistof, gewoon gedeminiraliseerd water, te koop bij een tankstation of kruidvat o.i.d. eventueel aangevult met wat glycol (koelvloeistof voor auto's) om een leuk kleurtje te krijgen en om corrosie tegen te gaan, het is dus niet noodzakelijk, de WC zal prima werken met alleen gedeminiraliseerd water.

sjeez, iedereen zn eigen stijl toch.
nahjah goed dan geen hoofdletters meer lfb
thnx voor de info iig

Geplaatst door MysTeri0w
sjeez, iedereen zn eigen stijl toch.
nahjah goed dan geen hoofdletters meer lfb
thnx voor de info iig

Spijtig voor u, maar hier spreekt men Nederlands, en worden de regels aanvaard.

ja sorry hoor maar mij lijkt dat iedereen zn eigen stijl mag hebben, als er nou ook al word bepaald hoe je een bericht moet posten.... t gaat nog net niet zover dat er VOOR je gepost word...
nahjah t zal wel aan mij ligge dan :/
zal voortaan wel gewoon op deze manier replye dan

Het gaat erom dat iedereen de berichten gewoon fatsoenlijk kan lezen, zonder eerst een half uur te moeten studeren wat er nu eigenlijk staat/bedoelt wordt.

hoofdletter lijkt me niet uit te maken maargoed k doe t nu ook al echt t halve topic zo dus k weet niet echt waar iedereen zich nog druk om maakt

Geplaatst door MysTeri0w
hoofdletter lijkt me niet uit te maken maargoed k doe t nu ook al echt t halve topic zo dus k weet niet echt waar iedereen zich nog druk om maakt

Kijk, je doet het weer. Een 'chat taal' kunnen we missen. Stel je vraag in deftig Nederlands, en je zal beantwoord worden in deftig Nederlands.

Waar wij ons druk over maken, is het feit dat wij je vraag moeten bestuderen, alvorens het te begrijpen.

Dus.....

Ow dus voortaan als ik hier nog ooit een topic wil posten moet ik mijn taal zo aanpassen dat mijn topic verzonden zou kunnen worden in een zakelijke brief naar de directeur van de nederlandse bank?
Alsjeblieft zeg, als dat zo is deluser me dan maar.

mvg

MysTeri0w

misschien moeten we de minimale leeftijd voor dit forum boven de 12 jaar gaan stellen.... :confused:

Nee hoor, foutloos nederlands hoeft niet, maar begrijpelijk en leesbaar wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan