Wazige letters in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik heb Windows 7 op een Dell laptopje maar het lettertype is heel wazig. Ik heb cleartype al uit staan maar dat helpt niet. Zeker op witte achtergrond is het heel flets. Hoe en waar kan ik dit veranderen?
 
Clear type moet aann staan dacht ik
 
Hij staat op 1024x768 maar kan het schuifje niet naar beneden schuiven.
 
Clear Type staat weer aan, wordt al iets beter maar blijft wazig op witte achtergrond.
 
Interne schermkabel niet goed?
Oude drivers?
 
Ik zou het niet weten, het is een standaard vga driver van de dell laptop. Hij vind ook geen betere.
 
Wat is het model en type van deze laptop? Ik begin te vermoeden dat deze niet meer aankan dan 800x600.

Het minimum van Windos 7 is idd. 1024x768.
 
Dat staat op je voeding. Wat staat er onder op de laptop.

Of de servicetag. Dat is zelfs nog nauwkeuriger
 
Schopje. Ik heb de servicetag gevonden op deze Dell laptop, dat is: 7R53Z2J
 
dit is als het goed is je laptop Dell Inspiron 1501 ?

ik zou eerst naar de site van dell gaan om je drivers te downloaden van je videokaart

je zou de resolutie 1280x... kunnen draaien

dus probeer hem daar op te zetten na het installeren van je drivers



en hoe zijn de letters als je een zwarte achtergrond neemt, want een witte achtergrond werkt natuurlijk niet duidelijk met witte letters ?



LINK :

http://support.dell.com/support/dow...W1&osl=en&catid=&impid=&SystemID=INS_PNT_1501


Edit :

ik zie dat er geen windows 7 drivers zijn, denk dus dat daar je probleem zit
 
Laatst bewerkt:
Op een zwarte achtergrond gaan de letters wel, maar het blijft een wazig en vettig.
 
ja dat is heel lastig om voor ons een beeld te krijgen van wat jij met wazig en vettig bedoelt

maar als je een windows vista installatie cd hebt zou ik dat toch maar gaan proberen, omdat je laptop geen drivers voor windows 7 ondersteunt

want ik neem aan dat je dit probleem gekregen hebt na de installatie van windows 7 ?
 
ik snap niet waarom je zo moeilijk doet

ER ZIJN GEEN DRIVERS VOOR WINDOWS 7 VOOR DEZE LAPTOP

dus er word aangeraden om naar windows vista terug te gaan , maar nee dat kan weer niet

mijn vraag is waarom niet ?

je doet mij iets te onduidelijk van wat je nou wil
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan