buick
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2001
- Besturingssysteem
- Windows 10/11
Hallo,
Weet even niet of deze hier hoort of in een andere afdeling
Ik heb een WD Sentinel DX4000 Storage server aangeschaft. Daarop draait Windows 2008 Essentials Datacenter edition.
Installeren gaat echter via een soort van web-based tool, waarin ik niet al te veel kan doen.
Ik wil gewoon via MSTSC een extern buroblad kunnen starten om daar de mappen en rechten in te stellen.
Ik kan wel connecten via MSTSC, maar er wordt niet één wachtwoord geaccepteerd.
Op de doos staat dat de server ook Active Directory ondersteund
Ik ging er dus vanuit dat ik op deze versie van windows 2008, ook gewoon een domaincontroller zou moeten kunnen draaien.
Heeft iemand een idee wat te doen of heeft iemand uberhaupt ervaring met deze server?
Want ik kom even niet verder.
Weet even niet of deze hier hoort of in een andere afdeling
Ik heb een WD Sentinel DX4000 Storage server aangeschaft. Daarop draait Windows 2008 Essentials Datacenter edition.
Installeren gaat echter via een soort van web-based tool, waarin ik niet al te veel kan doen.
Ik wil gewoon via MSTSC een extern buroblad kunnen starten om daar de mappen en rechten in te stellen.
Ik kan wel connecten via MSTSC, maar er wordt niet één wachtwoord geaccepteerd.
Op de doos staat dat de server ook Active Directory ondersteund
Ik ging er dus vanuit dat ik op deze versie van windows 2008, ook gewoon een domaincontroller zou moeten kunnen draaien.
Heeft iemand een idee wat te doen of heeft iemand uberhaupt ervaring met deze server?
Want ik kom even niet verder.