Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echo '</ul><div style="text-align: center"><a href="javascript:history.go(-1)" class="oranje">« Keer terug</a></div>';
maar bij vele site laad de pagina gewoon opnieuw als je een terug gaat ( in de historie).
Kan je dat ergens instellen , want ik vind het dan wel raar dat dat niet bij mijn site is!?
bijv. http://www.gangwarfamily.nlDit heeft niks met je programmeer werk te maken. Dit is geloof ik iets in de browser Je zult een harde link moeten maken want history(-1) is hetzelfde als op <- drukken boven in je browser waarbij je gewoon ziet waar je net bezig was en ik geloof niet dat hier iets aan te doen is.
Edit.
Btw als ik het fout heb paas dan even een aantal voorbeeld linkjes naar "vele site's" waarbij het wel werkt zoals je wilt?.
Mogenlijk zou het ook iets kunnen zijn dat je met php headers cashing even uit moet zetten op die pagina.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.