webbrowsergame

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar bij mijn website als je via je browser een pagina terug gaat , dan doet ie de pagina niet opnieuw.
Maar bij andere sites wel , moet je die map of soow dan met een bepaalde nummer chmod den

Nee, CHMOD heeft met rechten te maken.

Dat hij de site niet opnieuw doet komt omdat je dit doet:
PHP:
echo '</ul><div style="text-align: center"><a href="javascript:history.go(-1)" class="oranje">&laquo; Keer terug</a></div>';
Het woordje history zegt lijkt mij genoeg...
Als je daar in plaats van het javascript gewoon de URL naar de pagina geeft wordt hij wel opnieuw geladen.

maar bij vele site laad de pagina gewoon opnieuw als je een terug gaat ( in de historie).
Kan je dat ergens instellen , want ik vind het dan wel raar dat dat niet bij mijn site is!?

maar bij vele site laad de pagina gewoon opnieuw als je een terug gaat ( in de historie).
Kan je dat ergens instellen , want ik vind het dan wel raar dat dat niet bij mijn site is!?

Dit heeft niks met je programmeer werk te maken. Dit is geloof ik iets in de browser Je zult een harde link moeten maken want history(-1) is hetzelfde als op <- drukken boven in je browser waarbij je gewoon ziet waar je net bezig was en ik geloof niet dat hier iets aan te doen is.

Edit.
Btw als ik het fout heb paas dan even een aantal voorbeeld linkjes naar "vele site's" waarbij het wel werkt zoals je wilt?.

Mogenlijk zou het ook iets kunnen zijn dat je met php headers cashing even uit moet zetten op die pagina.

Laatst bewerkt:
Dit heeft niks met je programmeer werk te maken. Dit is geloof ik iets in de browser Je zult een harde link moeten maken want history(-1) is hetzelfde als op <- drukken boven in je browser waarbij je gewoon ziet waar je net bezig was en ik geloof niet dat hier iets aan te doen is.

Edit.
Btw als ik het fout heb paas dan even een aantal voorbeeld linkjes naar "vele site's" waarbij het wel werkt zoals je wilt?.

Mogenlijk zou het ook iets kunnen zijn dat je met php headers cashing even uit moet zetten op die pagina.
bijv. http://www.gangwarfamily.nl

Deze link is niet bedoeld voor reclame

Edit:
Fijn om te horen dat het niet aan mijn eigen script ligt ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan