webcam installeren???

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommiet

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2008
heb me zo'n goedkoop tweedehands webcammetje aangeschaft, naamloos, zonder bijhorende cd rom. Zou normaal zo moeten kunnen geinstalleerd worden zeiden ze me.
Niet dus.

Krijg dat ding niet aan de praat omdat de juiste software, of drivers, of weet ik veel niet kan gevonden worden.

Kan iemand me helpen deze te installeren?

Hoi,
Dat wordt een beetje spoorzoekertje, maar als je bv.pc wizard download en installeerd misschien komt er dan een naam en type te voorschijn.

Modag

Staan er niets geen getallen op het doosje??, daarvan kan je meestal wel uit opmaken welke software je moet hebben, post anders alles even wat er op het doosje/ de webcam staat

En als je echt niks hebt wordt het lastig.
Ook voor ons....

Staan er niets geen getallen op het doosje??, daarvan kan je meestal wel uit opmaken welke software je moet hebben, post anders alles even wat er op het doosje/ de webcam staat

er was geen doosje bij. Is klein blauw webcammeke, met onderaan een knijper, en daaronder een stickertje met A.I&E PO Box 8824 5605 LV Eindhoven en onder de webcam zelf een klein grijs stickertje met Q.C 1 Passed.

voor de rest niets te zien qua naam of nummer

Die ziet geen webcams tot zover ik weet.
Maar kan het mis hebben.

Hoi,
Denk het ook niet maar niet geschoten is altijd mis.

Modag

heb die wizard gedownload, maar weet niet waar ik moet kijken???? onder welk item valt die webcam? en die moet toch gewoon in usb poort achteraan he?

Hoi,
Ja als het usb webcam is dan inderdaad ik zou niet weten waar hij anders in moet en ja je zou goed moeten kijken of hij er bij staat zet even anders als bijlage de pc wizard uitdraai.
ik wist ook niet zeker of je hem er mee kon vinden maar je weet het niet he.

Modag

Hoi,
Ja als het usb webcam is dan inderdaad ik zou niet weten waar hij anders in moet en ja je zou goed moeten kijken of hij er bij staat zet even anders als bijlage de pc wizard uitdraai.
ik wist ook niet zeker of je hem er mee kon vinden maar je weet het niet he.

Modag

en onder welk item vind ik dat???

en onder welk item vind ik dat???

als ik die in usb poort inplug, dan komt er scherm op dat zegt, Wizard nieuwe hardware gevonden met als item Generic digital camera

dan vraagt hij wat de wizard moet doen?

software automatisch installeren? (volgens mij met cdrom, maar die heb ik dus niet)

of

ik wil zelf kiezen?

als ik kies, ik wil zelf kiezen, dan vraagt hij ofwel op onderstaande locaties naar het beste stuurprogramma zoeken (op verwisselbare media of ook op deze locatie: C:\Program Files\Pinnacle\Shared Files\drivers)

en de andere optie is niets zoeken, ik kies zelf een stuurprogramma.

Wat doe ik dan?

zou het dit kunnen zijn in die wizard????????

Device Information #0 :
Type : CD-Rom
Specification : SCSI-2
Manufacturer : Generic
Name : DVD-ROM
Revision : 1.0
Transfert : 8-bit
Bus : 8-bit
Multi-Port : No
Normal ACA : No
Connected : Yes
Address : 2:0:0

Hm...Pinnacle is een software pakket maar dat heb jij niet natuurlijk.
Daar zouden ze dan moeten in staan......

Zou ook een beetje te duur zijn voor een goedkope webcam.
Kan je beter een nieuwe kopen. Deze kosten geen drol meer tegenwoordig.

Zou ook een beetje te duur zijn voor een goedkope webcam.
Kan je beter een nieuwe kopen. Deze kosten geen drol meer tegenwoordig.

en er is geen andere oplossing voor een andere driver te vinden?
ik zou het programma Pinnacle Hollywood FX for studio hebben,maar daar ben ik ook niets mee waarschijnlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan