Webcam op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kopkaas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Hoi!
Ik heb een probleempje met mijn webcam op msn.
Iedere keer als ik die wil opstarten krijg ik een bericht dat ie al in gebruik is, maar zover ik dan weet gebruike ik hem nergens.
Weet iemand hier wat voor?
Alvast bedankt! :D

Dat heb ik ook altijd. Wat voor een cam is het? Misschien weet ik een oplossing

Logitech quickcam connect.
Is fijn als je er iets op weet! ;)

heb je er drivers voor nodig? Of heb je er een programma bij gekregen? Zo ja, welke?

Nou toen ik hem in een usb poort heb gestopt vond m'n pc de cam wel gelijk, en in de doos zat CD met software. Wat zijn drivers?:confused: weet niet zo heel veel van computers.:p

Nou toen ik hem in een usb poort heb gestopt vond m'n pc de cam wel gelijk, en in de doos zat CD met software. Wat zijn drivers?:confused: weet niet zo heel veel van computers.:p

Drivers zijn besturingsprogramma's. Bijv. de software die op de cd van de webcam staat, Staat dus een besturingsprogramma op. Dus met andere woorden, Het programma wat de webcam nodig heeft om te kunnen werken ;). Dat is een driver.

Drivers zijn besturingsprogramma's. Bijv. de software die op de cd van de webcam staat, Staat dus een besturingsprogramma op. Dus met andere woorden, Het programma wat de webcam nodig heeft om te kunnen werken ;). Dat is een driver.

Oh ok! Dankjewel ;)
Maar nu heb ik nog steeds geen flauw idee wat ik er nu tegen moet doen.
Nog graag laten weten als iemand dat weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan