Ik heb sinds een paar weken een probleem: De webcam start niet meer op in MSN. :shocked:
Wanneer ik een webcam accepteer van iemand anders of die van mijzelf wil opstarten loopt MSN vast, en na 30 seconden doet'ie het weer en staat er:
'You cannot connect to ......'
Erg vreemd want pasgeleden deed hij het nog super.
Ik werk met een router (al 4 jaar) en daar is de laatste tijd naar mijn weten niets aan verandert. Ik heb op zich een PC die het aan moet doen en zoals gezegd; een paar weken geleden deed de cam het nog. Heb er jaren met plezier gebruik van gemaakt?
Opgemerkt:
- Het ligt niet aan de webcam/drivers zelf, heb al meerdere cam's geprobeerd en geen van alle doet het
- In zone Alarm is alles 'toegestaan'.
- De cam werkt gewoon in de MSN 'preview' (bij instellingen) en in AMcap.
- Ik kan MSN Windows LIVE niet downloaden, gebruik dus een andere versie (misschien heeft dat er mee te maken?)
Wat heb ik al geprobeerd:
- Andere versies MSN geinstalleerd (zelfde probleem)
- aMSN geprobeerd; MSN loopt niet vast maar de cam start niet op
- CCcleaner gebruikt (gebruikte ik al, maar alle registers zijn gecleaned etc.
Iemand enig idee? Tot nu toe heeft niemand nog een oplossing kunnen vinden en dat is vervelend. Mijn broer zit in de USA en wil graag weer eens met hem cammen! :thumb:
Wanneer ik een webcam accepteer van iemand anders of die van mijzelf wil opstarten loopt MSN vast, en na 30 seconden doet'ie het weer en staat er:
'You cannot connect to ......'
Erg vreemd want pasgeleden deed hij het nog super.
Ik werk met een router (al 4 jaar) en daar is de laatste tijd naar mijn weten niets aan verandert. Ik heb op zich een PC die het aan moet doen en zoals gezegd; een paar weken geleden deed de cam het nog. Heb er jaren met plezier gebruik van gemaakt?

Opgemerkt:
- Het ligt niet aan de webcam/drivers zelf, heb al meerdere cam's geprobeerd en geen van alle doet het
- In zone Alarm is alles 'toegestaan'.
- De cam werkt gewoon in de MSN 'preview' (bij instellingen) en in AMcap.
- Ik kan MSN Windows LIVE niet downloaden, gebruik dus een andere versie (misschien heeft dat er mee te maken?)
Wat heb ik al geprobeerd:
- Andere versies MSN geinstalleerd (zelfde probleem)
- aMSN geprobeerd; MSN loopt niet vast maar de cam start niet op
- CCcleaner gebruikt (gebruikte ik al, maar alle registers zijn gecleaned etc.
Iemand enig idee? Tot nu toe heeft niemand nog een oplossing kunnen vinden en dat is vervelend. Mijn broer zit in de USA en wil graag weer eens met hem cammen! :thumb: