Webcam van anderen zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

hustlahh_baby

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2006
Berichten
2
Hallo,
me vrienden en ik zaten vorige keer te denken.
ik hoef niet perse de links, maar IS HET MOGELIJK om webcam van iemand anders te openen/ zien (zonder dat hij het zelf weet) door middel van zijn ip adres te achterhalen.

Voorbeeld: stel je voor je bent met iemand aan het chatten via MSN en je weet zijn ip adres.
Bestaat er dan zo software waar je die ip adres intoetst en hij dan meteen zijn webcam opstart en die open blijft ook al die andere persoon aan andere kant niet meer online is op MSN.

theoretisch zou dat mogelijk zijn, ook als die antivirus heeft tog?
Graag uw mening en ervaring hierop.
 
Ik vind dat jij er vreemde ideetjes op na houdt.
We gaan dan ook niet discussieren wat wel of niet kan.
En al helemaal geen hulp geven.:rolleyes:
 
Ik kan je zelfs nog vertellen dat het strafbaar is ook.
Je pleegt namelijk inbreuk op iemands privacy.
Maar ja, zodra iemand bemerkt dat er gegluurd wordt, hebben we je IP, dus weten we wie het is.
 
Niet meteen al onze geheimen prijsgeven Bandit.
 
Elisa zei:
Ik vind dat jij er vreemde ideetjes op na houdt.
We gaan dan ook niet discussieren wat wel of niet kan.
En al helemaal geen hulp geven.:rolleyes:

hehe We begrijpen elkaar verkeerd.
KIjk wij wilden voor onze profielwerkstuk uitzoeken of het mogelijk is. Ik weet het ook dat het strafbaar is. Maar bedankt voor jullie reacties ik heb geen hulp nodig, ik hoefde maar te weten of dat kan. Niet voor mezelf, maar voor onze profielwerkstuk of we wel of niet die moeten betrekken bij gevaren van Internet.

Tog bedankt ik dnek dat ik het zelf moet uitzoeken want hier krijg ik van jullie niet egt een dudelijke antwoord.
 
hustlahh_baby zei:
hehe We begrijpen elkaar verkeerd.
KIjk wij wilden voor onze profielwerkstuk uitzoeken of het mogelijk is. Ik weet het ook dat het strafbaar is. Maar bedankt voor jullie reacties ik heb geen hulp nodig, ik hoefde maar te weten of dat kan. Niet voor mezelf, maar voor onze profielwerkstuk of we wel of niet die moeten betrekken bij gevaren van Internet.

Tog bedankt ik dnek dat ik het zelf moet uitzoeken want hier krijg ik van jullie niet egt een dudelijke antwoord.
Ja het kan. Maar hoe zeg ik niet. Trouwens, je haar ligt leuk vandaag...
 
Origineel gepost door Elisa
Ik vind dat jij er vreemde ideetjes op na houdt.
We gaan dan ook niet discussieren wat wel of niet kan.
En al helemaal geen hulp geven.


En al helemaal niet helpen met huiswerk! Dat is een regel hier op Helpmij.
 
Ik zou gewoon eens gaan Googlen en niet dit soort vragen gaan stellen op Helpmij.
Daarom gaat deze dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan