Welke foutmelding ontstaat?
Denk eraan dat ik eerder in deze discussiedraad nog tips heb gegeven, in de sfeer van standaardgateway goed instellen en subnetmasker goed instellen op de webcam etc.
Daarnaast kan een firewall in je router evt. ook nog roet in het eten gooien. Kijk of dat evt. bij jou van toepassing kan zijn
Anders gesteld: Kijk na of je niet alleen portforwarding moet instellen maar ook poort 80 TCP naar je interne thuisnetwerk moet openen in de firewall van de router.
En (ook al eerder aangegeven): Je moet testen vanuit buiten je thuisnetwerk. Je kunt NIET testen van binnen je thuisnetwerk of portforwarding werkt. Vraag dus een vriend of kennis of familie etc. die niet op je thuisnetwerk zijn aangesloten om de portforwarding te testen.
Mocht het zo zijn dat het probleem bleek te zitten in iets dat ik al eerder had aangegeven om naar te kijken, dan zou ik erg teleurgesteld in je zijn: Ik geef de tips niet voor niets!
Ik hoop dus maar dat het probleem in een evt. firewall van de router zit, want dat had ik nog niet vermeld als mogelijke oorzaak dat portforwarding niet werkt.
Tijs.