webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin1964

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2003
Mijn webcam werkt niet meer onder xp. hiervoor windows 98 en geen probleem. Ik had alles verwijdert en krijg nu ik onder xp draai de software er niet meer op. bij creative labs om updates gezocht en gedownload maar de gewone installatie lukt niet. ik heb een creative webacam 2. kan ik een ander programma downloaden en daar mijn creative webcam op laten draaien. wie kan mij helpen?

groetejes erwin

als je de usb cam aansluit detecteerd xp em dan niet meteen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij ziet wel de usb cam maar herkent de software en stuurprogramma niet alszijnde xp wat nu?

erwin

Geplaatst door erwin1964
Jheroen moet niet zoveel onnodig quoten

welke software heb je gedownload?

naam van de file svp?

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb bij de amerikaanse site van creative

webcamcontrolv1251 gedownload

ok tks is dit een volledig installatie programma bedoeld voor creative webcam voor xp?

bedankt voor de snelle service

ja als het goed is is dit de volledige versie voor webcam2 usb dus zou moeten werken

heb je em al binnen?

ow......ok :(

dan duurt het iets langer he

nou ik ben benieuwd de spanning stijgt haha

ik ben benieuwd of het werkt, dan is er weer iemand geholpen via helpmij

dat zou mooi zijn nietwaar?

soest groet nieuwegein
:)

sorry maar het lukt niet als ik hem installeer krijg ik geen beeld cannot connect divice.
wat nu?

erwin zucht

Geplaatst door erwin1964
sorry maar het lukt niet als ik hem installeer krijg ik geen beeld cannot connect divice.
wat nu?

erwin zucht

misschien even de faq pagina van creative raadplegen?

is toch ergens iets wat niet goed geinstalleerd is
staat in je hardware alles goed als je de camera aangesloten hebt?
geen gele vraagtekens of uitroeptekens?

Ik heb bij systeem hardware gekeken en er staat bij usb device een geel uitroepteken. Vandaaruit geprobeerd stuurprogramma die ik bij creative heb gedownload bij te werken maar helaas niet gelukt. Kan ik geen ander programma gebruiken dan creative? en wat kan de oplossing zijn om dit vrij simpele apparaat gewoon te laten werken. kan niet uitstaan dat het niet werkt!!! ik heb je llink nogmaals geprobeerd maar ik krijg geen access tot jou programma. zucht alles werkt prima onder xp maar een simpel webcammetje niet

hopenede op reakties verblijf ik te nieuwegein

heb je al eens geprobeerd op je andere usb bus?
en wat staat er als foutmelding bij je niet werkende usb adapter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan