webhosting gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
hallo ik zoek al een tijdje een host ruimte.
het moet gratis zijn en het liefst nederlands en 100% reclamen vrij (uitgezonderd een domein van site zelf) wie weet een host pleas zeg hem hier!
mvg ricie

Hallo,

Ik ben nu al een aantal dagen 'klant' bij www.000webhost.com
Ze ondersteunen PHP, Mysql en nog veel meer. 1.5 GB aan opslag en 100GB aan data transfer, allemaal volledig gratis.

Dan heb ik de ideaale host voor jou (behalve dat hij niet nederlands is)

HelioHost.org

Oneindigde MySQL.
Alles is oneindigd eigenlijk, (behalve de bandwich)

Ze zijn alleen wel tijdelijk gesloten :(

Laatst bewerkt door een moderator:
heey die 000webhost leek mij ook heel fijn maar ik heb html en ik krijg het niet geupload en gethost snap ik niks van ik kan er niks vinden ik weet niet eens waar je bij gethost je pagina's erop zet

heey die 000webhost leek mij ook heel fijn maar ik heb html en ik krijg het niet geupload en gethost snap ik niks van ik kan er niks vinden ik weet niet eens waar je bij gethost je pagina's erop zet

Ik weet niet waarom jij geen html kunt uploaden naar je webpagina. Ik heb dit zojuist even geprobeerd bij mij, en er was geen probleem. Waarschijnlijk doe je iets verkeerd bij het uploaden. Ben je er al in geslaagd iets anders up te loaden?

nee helaas niet er staat zo een mapje met ...._html (weet even niet meer wat er voor html staat) en als ik daar upload dan staat er onderin komt er balk met foutmelding dat hij geen html ziet ofzo terwijl het wel alemaal html is

ik ben inmiddels wat verder gekomen maar mijn bestandje dat geupload is heet index_html maar als ik naar site ga krijg ik op page: Index of / en daaronder een link naar de home hoe haal ik dat weg en wat er ook is als ik op die link klik kom ik op zo een pagina met dat ie hem niet kan vinden wie helpt mij?

hallo het is inmiddels gelukt nu aleen 1 vraagje!
je hebt bij 000webhost.com heb je bij de file manager een mapje public_html.
ik had een bestandje nieuwsbericht(voor op site ik dacht ik zet hem in offline bestanden(mapje dat ik gemaakt heb)) maar hoe krijg ik het in public_html en eruit? wie helpt mij???

hallo het is inmiddels gelukt nu aleen 1 vraagje!
je hebt bij 000webhost.com heb je bij de file manager een mapje public_html.
ik had een bestandje nieuwsbericht(voor op site ik dacht ik zet hem in offline bestanden(mapje dat ik gemaakt heb)) maar hoe krijg ik het in public_html en eruit? wie helpt mij???

Kan je je even nader verklaren wat je wil. Alles wat er door andere mensen kan gezien worden, moet in in je public_html staan. Alleen ik weet niet echt wat je wil van me weten?

Heb je een andere map bijgemaakt en daar een file ingezet, en nu wil je die file eruithalen en in public_html zetten?

Ik weet niet welke FTP-programma je gebuikt om je dingen online te zetten, maar bij mij (Filezilla) kan ik gewoon mijn bestanden verslepen naarwaar ik wil. Als je in jou geval het bestand niet kan verslepen, kan je het toch gewoon verwijderen en dan gewoon opnieuw uploaden in dezelfde map?

dat zou een oplossing kunnen zijn maar ik snap nooit wat van ftp enzo dus doe het gewoon op de site zelf bij zo een file manager ding

Ik zou je het toch kunnen aanraden van met ftp werken. Het is zeer gemakkelijk en efficient. Als je het toch eens wilt proberen, wil ik hier gerust de stappen typen die je nodig hebt om ermee te werken.

heey ik heb het ff uitgeprobeert maar dat ftp is wel makkelijk ja het lukt me aardig nu maar ik wil download op site zetten
maar hoe moet dat ik werk met: filezilla

Hoe je dat juist doet weet ik niet, ik ben nog niet zo lang bezig met websites maken, ik denk dat je best een nieuw topic opent hierover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan