webhosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
ik wil graag een domeinnaam aanvragen vaar een byzatijns koor, maar ik heb gehoort dat je dan ook een webhostin moet aanvragen. nu ben ik daar een leek in en ik vraag me dan ook af hoe duur dat is en hoe het in z'n werk gaat

He JB!

Klopt. Je kunt uiteraard een domeinnaam registreren. (dit betekend dat je jezelf de rechtmatige eigenaar maakt van het door jouw gekozen domein) Maar hier heb je practisch gezien niets aan. Je zult, als je er een website aan wilt koppelen ook op de één of andere manier moeten hosten. Hiervoor zijn paketten die zo rond de 30 euro per jaar kosten. Dan heb je een domeinnaam met daarbij een plekje op een server waar je je site op kunt zetten.

Ik mag hier vast geen reclame maken, dus PM maar even als je namen van fatsoenlijke hosting wilt ;-)

Succes

Laatst bewerkt:
Zelf heb ik webreus, ik weet niet wat je wil met je website.
Maar bij webreus krijg je 300MB opslag en 7GB dataverkeer per maand.
Zelf gebruik ik nu: 40,1MB van mijn opslag ruimte.
Ik heb het goedkoopste pakket: Webreus allround.
Voor €16,98 per jaar ben je kaar.
Je moet dan de hosting betalen: 9,99 per jaar
En een domeinnaam: €6,99 per jaar (6,99 kost een NL domeinnaam)
Alle informatie die je nodig hebt vind je op: http://webreus.nl
De berichten over webreus.nl zijn erg positief!
Zie: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=2038

Joep

Hallo Joep

goed alternatief en zeker ook de moeite waard om nader te bekijken. ik zat al te kijken bij Yourhosting.nl, maar die jij heb is ook wel aantrekkelijk. ik wil een site maken voor een byzatijns koor en je snapt misschien al dat daar een agenda bij hoort. nu zoek ik eentje die een dergelijke plicatie levert.

ik heb ontdekt dat veel hostingbedrijven een eigen editor hebben, maar kan je bij webreus ook je eigen progamma gebruiken?

Theo

Ja dat kan!
Je kan je site gewoon bijv. met frontpage maken.
Of een ander progrmma, of als je zelf HTML kan schrijven, dat kan allemaal!
Maar webreus heeft ook een eigen editor, maar daar hoef je geen gebruik van te maken.

Laatst bewerkt:
ik heb linken-pagima gezien en ik vind hem er best wel goed uitzien. ik ga een andere keer wel verder kijken als ik meer tijd heb. als ik het goed heb kan je op zo'n site inloggen met ftp en met www als ik inlog met ftp kan ik mijn homepage gemaakt met homepage of sitebilder online zetten en als ik inlog met www krijg ik de editor??? er staan wel veel linken op je pagina zeg, heb je dat allemaal met je eigen programma gedaan og met de editor van webreus?

wat is makkelijker denk je: werken net een eigen programma of met de editor'
groet Theo

Laatst bewerkt:
ik heb linken-pagima gezien en ik vind hem er best wel goed uitzien. ik ga een andere keer wel verder kijken als ik meer tijd heb. als ik het goed heb kan je op zo'n site inloggen met ftp en met www als ik inlog met ftp kan ik mijn homepage gemaakt met homepage of sitebilder online zetten en als ik inlog met www krijg ik de editor??? er staan wel veel linken op je pagina zeg, heb je dat allemaal met je eigen programma gedaan og met de editor van webreus?

wat is makkelijker denk je: werken net een eigen programma of met de editor'
groet Theo
Webreus beschikt over een back-up systeem.
Maar om overlast te voorkomen op de server mag dit alleen tussen: 23.00 en 8.00 uur
Verder snap ik niet helemaal wat je met dit bovenste bericht bedoeld.
Hoe heb je site gemaakt?
Met frontpage of iets anders?;)

Joep

nou ik heb op mijn computer het programma 'webbuilder 5' geinstaleerd en daar maak ik mijn homepage mee, maar ik heb nog een vraag: ik zoek ook plaatjes/foto's in google/maps om op mijn site te zetten, maar zit daar copyright op of niet??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan