Webhosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

tombalfoort

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Hallo ik heb op internet gezocht maar mijn hosting (van een kennis) stopt er binnenkort mee.

Ik moet mijn site dus een nieuw onderdak gaan geven.

Ik ben op zoek naar een hosting die niet te duur is (dus geen 10 euro per maand maar rond de 5).

Dit heb ik ongeveer nodig (aangezien ik ook site's host voor andere mensen.

min 500 mb webspace
min 10 subdomeinen.
min 5 MySQL databases
min 25 gb dataverkeer (Voor webverkeer en email)

Welke hosting zouden jullie mij dan aanraden; Hosting2go of Gethost.

Ik weet niet wat bij gethost de FUP is. Dus ik weet niet of die na 8 gb per maand mijn hosting al uit zet.

Graag jullie reacties...

Ik gebruik Web2Host, en heb er nog nooit problemen mee gehad. FTP-accounts, Databases, en mailadressen zijn onbeperkt.

Nog een vraagje over deze hosting

Kan je bij de hosting ook je DNS aanpassen. Daar vind ik namelijk niet over op deze site. Als ik de dns namelijk niet kan aanpassen kan ik mijn email niet meer gebruiken met de gmail app.

En weet je misschien ook of je aan een subdomein ook een website kan linken?

Laatst bewerkt:
Ik ben nu aan het onderhandelen met de support.

Ik zal hier laten weten wat het gewordne is.

www.webreus.nl zelf heb ik het pakket Webreus Allround, maar die voldoet niet aan je eisen, misschien is het Pakket: Webreus Power €19,99 per jaar beter. + een NL domeinnaam: €6,99 per jaar, totaal dus: €26,98 per jaar, gedeeld door 12 is ongeveer €2,25 per maand.

Joep

Ik ben er uit gekomen; Bedankt voor jullie reacties.

Ik zal binnenkort laten horen wat het uit eindelijk geworden is.

Groetjes Tom.

P.s. Heeft iemand van jullie ervaring met www.one.com ???

Zo ver ik heb kunnen zien mag je op een hostingpakket maar max 1 site plaatsen... ?

Ja , nu je 't zegt.
Antagonist is veel goedkoper , maar daar mag je weer niet meer dan 1 sites hosten. ( mag bij laurensbruijn.com wel , heb even nagevraagd )

Maar , hoe wil Antagonist dit nu controleren. Ik heb ook wel meerdere sites op mijn host , heb niks van ze gehoord.

edit :
Van antagonist :
5. Is het alles-in-één pakket geschikt voor meerdere websites?
Nee, het alles-in-één pakket is geschikt voor het plaatsen van één website. Wel is het natuurlijk mogelijk om meerdere domeinnamen (bijvoorbeeld mijnbedrijf.nl en mijnbedrijf.com) aan het pakket te koppelen, deze komen allemaal op dezelfde website uit. Als u graag meerdere websites onder één pakket wilt beheren, kunt u eens kijken naar reseller webhosting, dit is vanaf drie websites al interessant en niet alleen voor bedrijven!

Je kunt dus wel meerdere sites hosten , maar je kunt er maar 1 aan je host koppelen. Bij reseller hosting kun je er meerdere. Als je reseller hosting wilt nemen ( om bv. je eigen webhosting bedrijf te beginnen ) is versio.nl misschien wel een goede optie. Het is echt heel goedkoop nl.

Nu ik het toch over versio heb : http://versio.nl/hosting.php

Ik heb daar zelf samen met iemand anders reseller hosting en het bevalt prima. De shared hosting zal waarschijnlijk niet veel anders zijn.
Als je pakket zilver neemt voor 1 jaar dan kost dat €32,13 incl btw

Laatst bewerkt:
Ik heb misschien wel wat.
Ik heb het zelf nog niet geprobeert maar ik ga binnenkort en nieuwe site maken, en ik neem waarschijnlijk deze host.
Hij lijkt me wel goed.

deziweb

Laat maar horen wat je ervan vind.

Mooi hosting met mooie prijzen.

Alleen valt het xxl pakket me wel heel erg tegen. Vooral met het gebruik van email...

Verder ga ik waarschijnlijk naar gethost.nl mijn website verhuizen. Die komt heel goed over en de support is echt super. Het snelste was binnen 15 minuten een email terug.

En ook elke keer de zelfde persoon. Wat het helemaal super maakt.

"Gethost.nl'

Bij deze ben ik bijna klaar met de verhuizing. Het domein verhuizen loopt niet helemaal goed. Doordat mijn kant heel erg langzaam is.

Verder kan ik niks anders zeggen dat gethost.nl het super doet. Het is helemaal geautomatiseerd waardoor het allemaal heel snel gaat.

Ook de hulp die ze per email bieden is super. En ze zijn helemaal niet duur.

Echt een aanrader !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan