Webmail niet bereikbaar door DNS probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janhm

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2006
Berichten
42
Ik kan mijn webmail niet lezen door een DNS probleem.
www.inbox.com kan ik zien maar mijn webmail staat op my.inbox.com en dan krijg ik de mededeling:

You are seeing this page because the current DNS service has expired.
This is usually just a temporary error while the DNS service is being renewed. But you will want to ask your system administrator to make sure they are aware of this error and payment is made.

If your system administrator is having you use the wrong resolving name servers you will want to notify them of this mistake right away.
If you are looking for free resolving name servers (for desktop and personal computers) we suggest you use the free service at Resolving Name Server.

Ligt het aan mijn provider? Wat kan ik het beste doen?
 
Ik geloof niet dat ik het probleem helemaal goed begrijp, laat staan dat ik een mogelijk probleemoplossend antwoord kan formuleren.
Begrijp ik het goed of fout dat het inbox.com weinig met je ISP van doen heeft en alles te maken heeft met een "normale" w w w site?
Wie is trouwens je ISP ?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan inloggen maar als ik dan mijn mail wil lezen dan krijg ik bovenstaande foutmelding.
Je wordt normaal gesproken na het inloggen doorgestuurd naar je email maar ipv daarvan krijg ik 2 dagen een foutmelding.
Mijn ISP is KPN
 
Laatst bewerkt:
Misschien kun je ook antwoord geven op de vraag / vragen?

Het betreft dus een internet site?
Wie is je ISP?
Hoe zit het met de "normale" webmail van je ISP?

D'r staat ook iets over betalen, is de service niet 100% kosteloos oftwel, heb je betaald of is dat niet nodig?
 
Laatst bewerkt:
Nee het is een webmail dienst (+zoekmachine etc) De voorpagina zie ik wel maar mijn webmail kan ik niet lezen.
Ik heb direct adsl dus geen email. Mijn andere webmail bij een andere provider werkt wel.

Die tekst begrijp ik ook niet helemaal vandaar mijn vraag. De webmail is gratis.
 
Laatst bewerkt:
OK, dan was mijn verwarring mogelijk ook niet vreemd, want als er over Webmail wordt gesproken, dan wordt daar meestal de webmail van iemands ISP bedoeld. Da's een heel ander soort webmail dan mail via het internet op een willekeurige site. Ik ben bang dat je toch de servicepagina van inbox.com zal moeten consulteren.
Je probleem lijkt mij namelijk site specifiek. (Als tenminste de rest van je computer / internet goed functioneert)
 
Ok, succes. Ik blijf de hieronder in het rood staande woorden van je foutmelding toch een beetje "bijzonder" vinden:

This is usually just a temporary error while the DNS service is being renewed. But you will want to ask your system administrator to make sure they are aware of this error and payment is made.
 
Ja, inderdaad. Ik kan er "geen chocola van maken". Misschien moet ik gewoon ergens anders webmail nemen.
 
Zou het kunnen dat de hoeveelheid MB's in jouw inbox de gratis limiet heeft overschreden, t.g. waarvan nu die "payment" melding verschijnt?
 
Nee dat geloof ik niet. Er staan ongeveer 17 emails in dacht ik. Bedankt zover Pasja. Ik moet eerst even weg.
 
Het werkt weer Pasja. Natuurlijk nog geen antwoord gekregen in het weekend. Blij dat die het weer doet :thumb:
 
Een storinkje neem ik aan, tja dat gebeurt wel eens..............
 
Ja, je kan bijna net als met telefoon niet meer zonder. Een uurtje is niet erg maar langer is vervelend.

Fijne avond gewenst Pasja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan