webpagina wordt niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

saraahtje666

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2009
Ik ben al een paar dagen bezig om de pagina van Sharestion te krijgen, maar het wil niet lukken, Niet met IE en niet met Firefox, terwijl ik wel internet verbinding heb. Ik heb het op XP en Vista geprobeerd, maar dat maakt waarschijnlijk geen verschil.

Tot nog toe had ik daar nooit problemen mee, weet iemand wat ik fout doe?:confused:

Misschien is de site down?
Of kun je er via een andere computer wel komen?
Kun je de link naar de site geven?

Mvg, Ruben

site weg

http://www.sharestation.com/

Nee, noch op xp,noch op Vista krijg ik sharestion.
Het gebeurt wel eens dat ik de site niet kan bezoeken voor een dag of zo, maar dit is al minstens een week (kom er ook niet elke dag)
Hoor graag of jij er wel bij kunt komen en waar het dan misschien aan kan liggen
Dank voor de hulp,!

Ik kan gewoon op de site..
Geen dingen tegen de regels gepost op die site? (ip-ban?)

mvg, Ruben

Hoi !

Mogelijk staan de beveiligingsinstellingen van IE dit niet toe.

In IE kun je deze site toevoegen als " vertrouwde website"

Greetz,

Harry.

sharestation

Hoi !

Mogelijk staan de beveiligingsinstellingen van IE dit niet toe.

In IE kun je deze site toevoegen als " vertrouwde website"

Greetz,

Harry.
Kon altijd gewoon op website komen, kunnen instelling dan van zelf veranderen????
Maar zoals gezegd, hij is terug, mijn dank is groot!

Groetjes,
Marion

Hoi !

Door diverse update's (zeker IE 8) worden een aantal site's als onveilig gezien !

Greetz,

Harry.

Sorry...

Ben vergeten te reageren. Het is inderdaad opgelost, ze hebben me geweigerd toen ik me opnieuw moest registreren na een crash van Firefox, Geen idee waarom, ik heb me altijd keurig gedragen, geen fout woord gezegd, En nu plotseling voldoe ik niet meer aan hun eisen. Heb gevraagd waarom maar krijg geen antwoord. Heb behoorlijk de ju in, had net Rapidshare voor een jaar verlengd, weg geld.

Enfin we weten nu waarom het niet werkte, bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan