webserver ****en

Status
Niet open voor verdere reacties.

DenotsNiaga

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Er is een site die persoonlijke informatie van mijn vriendin op het internet heeft geplaats.
nu hebben wij vriendelijk verzocht om deze informatie te verwijderen, maar nu zeggen zij dat wij 100 dollar moeten betalen, en dat zij daarna deze informatie verwijderen. :mad:

Dus nu ga ik mijn aandacht vestigen op foute dingen, :rolleyes:

weet iemand tooltjes om hun server een wat moeilijker leven te geven ?

bv. de bandbreete van der server killen? door geautomatiseerd surfen en downloaden?
of een goede mailbomber en dergelijken?

ik weet dat het niet helemaal de goede dingen zijn waar ik om vraag,
maar ik denk dat iedereen die een vriendin heeft zich wel kan inleven in mijn situatie. :cool:

Aangezien je niet aangeeft of de gegevens een doel hebben voor die site en waar ze staan, en welke het zijn kan ik niet helemaal inschatten of je ze kan verplichten. maar kijk even op
http://www.mijnprivacy.nl/ wat een site is die onderhouden word door het College Bescherming Persoonsgegevens welke in Nederland het orgaan is voor dit soort zaken.

Natuurlijk is het terroriseren van een andermans server niet toegestaan en daar mag je via Helpmij.nl dus ook geen hulp bij krijgen. Begrijpen doe ik het zeker maar daar gaat het niet om

Ik weet niet precies om wat voor website/gegevens het gaat, maar is het niet mogelijk om naar de politie te stappen? Het gaat hier immers om chantage lijkt me.

:Dgaat om een webserver in rusland.
aangezien de politie hier in nederland
nog niet eens in nederland iets kan uitvoeren
lijkt het mij sterk dat ze hier iets aan kunnen doen. :D

NEVER betalen aan dit soort praktijken.
Prive informatie? Hoe komen zij daar aan? Ook van internet afgehaald?

Ik zou de site en hun praktijken negeren. Politie inschakelen lijkt me een goede optie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan