webserver niet bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je firewall uitzet krijg je dan wel verbinding.

k heb alle firewalls nu uitstaan, het zou nu echt moeten lukken, ook die van de router staat uit, wie zou nog ff 1 keer willen checken??

oke, msn search komt nu gelukkig niet meer, maar nu komt er: deze pagina kan niet worden weergegeven:s:s:s:s

weet iemand hoe dit komt

het is waarschijlijk pagina::

81.206.73.190:634

ip + de poort, anders doet ie het niet, tenminste niet lokaal

Laatst bewerkt:
oke, msn search komt nu gelukkig niet meer, maar nu komt er: deze pagina kan niet worden weergegeven:s:s:s:s

weet iemand hoe dit komt

het is waarschijlijk pagina::

81.206.73.190:634

ip + de poort, anders doet ie het niet, tenminste niet lokaal
Kom er niet op.

Laatst bewerkt:
waneer niet??? ook niet als je de poort weghaalt??

en wat zou ik daaraan kunnen doen??

Laatst bewerkt:
jah, heb alles in de rootmap gezet, tenminste de bestanden van de website die ik zelf heb gemaakt, hier doet ie het wel op 192.168.2.2:634. k heb alleen maar een web site gemaakt, geen ftp server, of zou dat ook moeten als je je website extern draaiend wil krijgen??

IIS verwijderen en Apache installeren :D

Ik heb ik ieder geval geen ideeën meer :confused:

jah, heb alles in de rootmap gezet, tenminste de bestanden van de website die ik zelf heb gemaakt, hier doet ie het wel op 192.168.2.2:634. k heb alleen maar een web site gemaakt, geen ftp server, of zou dat ook moeten als je je website extern draaiend wil krijgen??

Nee hiervoor hoef je geen FTP server te draaien, dat heeft er niets mee te maken.

Omdat je lokaal wel op de site komt denk ik toch dat het met het forwarden in de router te maken heeft.

nou k heb apache geinstalleerd maar k snap er echt geen hol van:s:s:s:s

Poort 80 op TCP open gooien in je Router en als het goed is moet het dan werken…

Poort 80 op TCP open gooien in je Router en als het goed is moet het dan werken…

oke maar hoe doe ik dat?? ik heb een belkin router, maar daarvoor staat nog een kastje waar de telefoonlijn ingaat, welke moet ik hebben??

De Belkin router. Die zorgt er voor dat het internet wordt gedeeld.

Heb je daarin ook wel de poort van IIS opengezet? Anders is het niet verwonderlijk dat die niet werkte.

De Belkin router. Die zorgt er voor dat het internet wordt gedeeld.

Heb je daarin ook wel de poort van IIS opengezet? Anders is het niet verwonderlijk dat die niet werkte.

maar mijn vraag is dus juist hoe zet ik die poort op de belkin router open?:o

oke, ik heb de poort opengezet bij virtual servers, doet ie het nu???:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan