webshots lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Berichten
280
Ik heb me aangemeld bij webshots omdat ik het leuk vind om telkens een andere bureaubladachtergrond te hebben. Ik klik een mooie foto aan en klik dan op downloaden.
En als het gedownload is gebeurt er verder niets, Ik kan de foto ook niet weer vinden.
Ik snap er niets van, zo'n jaar geleden ging het altijd vanzelf en varieerde mijn bureaublad altijd, nu kan ik niets meer doen.
Wie weet raad?
Alvast bedankt, met vriendelijke groet
Margriet
 
download de foto nogmaals en let goed op waar ie heen gaat op je pc. Na het downloaden zoek je de foto op, klik rechts en kies als achtergrond gebruiken.
 
Ik klik op downloaden en vervolgens staat er enjoy your new photo maar ik zie niet waar die opgeslagen wordt/is. Ik zie ook niet zo'n blauw balkje lopen dat ie bezig is met downloaden, dat is juist zo vreemd.
 
In webshots kan je de foto niet vinden als gewone afbeelding op je harde schijf.
Webshots heeft zijn eigen formaat.
Je zou normaal gezien naast je klokje een icoontje van webshots moeten zien staan.
Als je daarop dubbelklikt, opent webshots, en kan je de foto's die je via webshots op de pc staan hebt wel bekijken.
Normaal zullen alle gedownloade foto's daar ook tussen staan, en dit per categorie.
Nu kan je kiezen welke foto je op je bureaublad wilt.
Succes.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Hallo Jeroen, een beetje late reactie maar ik ben net thuis.
Allereerst bedankt voor het meedenken. Ik zie in mijn werkbalk nergens een webshots icoon staan, heb jij een idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Alvast bedankt, Margriet
 
Hallo Magriet,
Sorry dat ik zo laat reageer. Dit is niet mijn gewoonte.
Als je je webshots opent langs je start alle programma's, dan kan je de opties veranderen om wel dat icoontje naast je klokje te zien staan.
Hoe je dat juist weer moet doen, kan ik niet direct zeggen omdat het te lang geleden is dat ik webshots nog gebruikt heb.
Of je kan natuurlijk ook een snelkoppeling op je bureaublad zetten zodat je webshots zo kan openen.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Hallo Jeroen
Geeft niets hoor, ik ben al blij dat je me probeert te helpen. Mijn probleem is denk ik dat ik nergens op mijn pc webshots kan vinden terwijl ik me daar wel voor aangemeld heb. Ik krijg ook regelmatig bericht dat er weer nieuwe plaatjes zijn. Maar als ik daar dan op klik gebeurt er niets, ik zie ook echt niet waar dit opgeslagen wordt, ook niet als ik op zoeken klik. Ik snap er echt niets van, zou het misschien handig zijn als ik me opnieuw aanmeld?
Groetjes, Margriet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan