Website betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Hallo,

Ik wil een HTC One kopen.
Aangezien het te duur is in normale winkels heb ik een website gevonden waar je het voor 550 euro kan kopen.

Nu weet ik niet of die website betrouwbaar is . Ik heb het over: www.Centralpoint.be

Iemand ervaring met deze website?
Of kent iemand anders een website waar ik het goedkoop kan kopen?

De site ken ik niet maar hou er wel rekening mee dat die 550 euro exclusief BTW is.
De uiteindelijke prijs is € 650,50

Hoi,

Hier in Nederland wel vanuit werk wordt 90 procentvpc spul hier besteld en weinig problemen.

Met inclusief btw is het nog steeds 30-40 euro goedkoper :D

En daar heb je toch weer een paar kratjes pils voor :p

Dan maak ik ze wel voor je op. Niks mis met een fonkelende export of een frisse Geuze ;)
Maar we dwalen af... :p

Geen antwoord op de vraag over de betrouwbaarheid, maar wel een paar kratten cola goedkoper, wel bij nederlandse webshops...
kieskeurig

Mvg Leo

Dus op kieskeurig is het veilig?

De webshops die daar staan zijn in ieder geval geen neppers (lees; baksteen in je pakje:o).
De kwaliteit verschilt wel (sterk) per site en dat kun je zien aan de beoordelingen. De een zal wat makkelijker zijn met terug nemen en service dan de ander.

Zal er verschil zitten in de kwaliteit van de GSM of in de kwaliteit van dienst?

Deze webshops kunnen qua service redelijk door de beugel,
Geen webshop is perfect. Kijk daarvoor naar de slechte reviews om een indruk te krijgen wat er mis kan gaan.
Bij the phonehouse krijg ik de indruk dat je het beste naar een winkel kunt gaan.

De kwaliteit van het toestel wordt door HTC bepaald.
Daarbij zijn er toch twee aandachtspuntjes.
Soms wordt er een toestel uit parallel import geleverd. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar kan bij een defect er wel voor zorgen dat je lastiger je garantie haalt, omdat de officiële importeur niets voor je doet. Dit kun je altijd telefonisch navragen bij de shop voor aanschaf.
Een enkele keer wordt er een toestel geleverd, dat door een ander is teruggestuurd. Alle verpakkingen hebben wel een zegeltje, wat dan verbroken is. Als verder alles in orde is (screenprotectortje er nog op etc) hoeft ook dit geen probleem te zijn.
Hopelijk maak ik het niet nog verwarrender voor je. Negen van de tien keer gaat het gewoon goed en heb je een paar jaar veel plezier van je HTC one (en een dikke buik van de kratten cola ;))
Mvg Leo

Bedankt hoor, dat is perfect uitgelegd :)
Ik denk niet dat ik van die kratten cola ene dikke buik zal krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan