website copieeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter haas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

haas

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2003
hallo,
volg een cursus via internet, hiervoor moet ik inloggen en krijg dan inzage in cursus met tekst en plaatjes.
het is echter niet mogelijk om tekst/plaatjes af te drukken, op te slaan etc.
nu moet ik alles overschrijven of erg duur boek aanschaffen terwijl ik voor cursus al betaald heb.
weet iemand nog een andere methode om e.e.a. te kunnen afdrukken ???
m.v.g.
hans

't kan altijd:P enneuh het is alleen niet legaal wegens schending van de copyrights...

hoe dan ??
mensen op deze manier geld afhandig maken mag ook niet,

kopieëren mag alleen als er geen copyright ed opzit of met toestemming van de maker c.q uitgever.

Maar goed ik ga er van uit dat haas de forum regels ook gelezen heeft en legaal bezig is.

Ik zou zeggen gebruik firefox, dit zullen je ongetwijfeld op de cursus ook verteld hebben.
firefox en instaleer dan dan wat extensies uit de catagorie Webdevelopertools. Dit gaat dan wel per pagina. Maar je kan dan ook bijna alles zonder pardon kopieëren

Als je Frontpage gebruik en het kan ook in dreamweaver kan je gewoon de gehele site binnen halen en je kan daarbij aangeven tot hoeveel niveaus je dit wil doen.
Op vele sites kom je trouwens niet verder dan 1 niveau omdat deze beveiligd zijn, zoals het hoort.

dominiqu3 zei:

Ik wil niet off topic gaan maar denk dat je het idd eens goed moet lezen
quote;
"Op die algemene regel zijn in de Auteurswet wel een aantal beperkingen aangebracht. Op grond van artikel 16b en artikel 16c van de Auteurswet is het onder bepaalde voorwaarden toegestaan om zonder toestemming van de betrokken auteursrechthebbende uitsluitend voor eigen oefening, studie of gebruik van zijn of haar beschermde werk (foto, gedicht, muziek, film, enz.) een of enkele kopieën te maken."

En dat is waar het hier om ging.

perfect, via firefox alles kunnen binnenhalen
bedankt voor alle tips
gr
hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan