Website illustrator Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

succeso

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Beste, ik heb namelijk 2 probleempjes waar ik niet aan uit geraak.

1e
Ik krijg mijn homepagina niet correct erop, er blijft enkel een icoontje staan of de startpagina blijft op index staan met daarin enkele verwijzigen, weet niet wat ik hier fout doe tijdens het uploaden..ik gebruik het programma Macromedia of Fetch.

2e
Hoe moet ik een document saven met illustrator (mac) dat voorbestemd is voor webpagina's?

Alvast bedankt voor de reactie!

Beste, ik heb namelijk 2 probleempjes waar ik niet aan uit geraak.

1e
Ik krijg mijn homepagina niet correct erop, er blijft enkel een icoontje staan of de startpagina blijft op index staan met daarin enkele verwijzigen, weet niet wat ik hier fout doe tijdens het uploaden..ik gebruik het programma Macromedia of Fetch.

2e
Hoe moet ik een document saven met illustrator (mac) dat voorbestemd is voor webpagina's?

Alvast bedankt voor de reactie!

Geef is wat meer informatie, over hoe je upload wat voor programma gebruik je?
Welke host heb je, ga zo maar door!:D

reactie

Beste,

Ik heb bij telenet een users webruimte van 50 mb en moet daar nu een startpagina opzetten ik heb grprobeerd met contribute en fetch, ik kan er pagina's opzetten gemaakt in illustrator (op naam zichtbaar in website) maar ik krijg geen basis pagina? hoe moet ik in illustrator een logo saven voor de website?
alvast bedankt!;)

Beste,

Ik heb bij telenet een users webruimte van 50 mb en moet daar nu een startpagina opzetten ik heb grprobeerd met contribute en fetch, ik kan er pagina's opzetten gemaakt in illustrator (op naam zichtbaar in website) maar ik krijg geen basis pagina? hoe moet ik in illustrator een logo saven voor de website?
alvast bedankt!;)
Je hebt de startpagina dus gemaakt op je computer.
Doet de startpagina op je computer het wel goed?
Als dit het geval is probeer dan is te uploaden met Filezilla, dat is een gratis FTP programma wat ook werkt op: de Mac

oplossing

De startpagina heb ik,dat is niet het probleem,de startpagina uploaden daar zit het schoentje gewrongen maar ik heb de oplossing via een programma novosite:thumb:! de vraag op zich blijft onbeantwoord::((

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan