website maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerharda

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
Hoi
Ik zou graag willen weten bij wie ik moet wezen om zelf een website te bouwen, maar die wel hulp bieden bij het maken ervan.
Het moet een website worden voor een cafebedrijf met veel foto's en links en email en gastenboek enz.
Ik ben een beginneling maar wil me hier toch in verdiepen.
Had gehoord van Webze en Strato maar er zijn zoveel aanbieders dat je er verstrikt in raakt.
Wellicht is er iemand die een antwoord heeft op mijn vraag.
Het mag een betaalde site worden.

strato duurste pakket maar tot 100 foto's tonen.

webhosting2go.nl goedkoop en zelf in te richten.
Koop sitebuilder erbij en je bent op de goede weg.

strato duurste pakket maar tot 100 foto's tonen.

webhosting2go.nl goedkoop en zelf in te richten.
Koop sitebuilder erbij en je bent op de goede weg.

Hoi Puppie,

Over welk pakket heb je het dan?
Als je het Enterprise pakket neemt krijg je gewoon 5GB ruimte en wat je daar mee doet moet je zelf weten.
Op 5 GB gaan heel wat foto's hoor. Plain tekst neemt haast geen ruimte in verder.
Heb jij misschien bij de speciale foto web gekeken?

re

Enterprise waar heb je het dan over ben nog maar een leek op dit gebied zodoende.

Dat is gewoon een naam van één van hun hosting paketten.
Daar heb je 5 GB web ruimte bij.
Voor de rest is een site maken met Strato erg makkelijk maar enigszins beperkt kwa mogelijkheden.
Je kan even op mijn site kijken voor een voorbeeld.

re

Oke heb even gekeken op je site.
Ook gemaakt met webhosting2go?
Dus als ik het goed begrijp is enterprise een hostingpakket van webhosting2go.
Ik wil graag een website bouwen voor mijn zoons die een cafe hebben met links die erin kunnen naar de voetbalvereniging enz.
Dus wat raad je me aan?
Er zijn zoveel mogelijkheden en aangezien ik nog maar een leek ben maar wel bezig ben om me erin te verdiepen zou ik niet weten wat het beste is.

enterprise is van strato.nl maar let op drie maanden voor 1 euro per maand daarna 15 euro per maand.

re

Heb geen goede recensies gelezen over strato dus daar twijfel ik aan.
Had ook gehoord van Webze, maar net als ik zeg er zijn zoveel aanbieders.

Waar heb jij die recensies gelezen dan?
Ik zit al jaren bij Strato en ben nog nooit offline geweest en ook niet de mailserver.
Verder hebben ze een gratis helpdesk.
Ik ben al jaren tevreden klant bij Strato.

re

Op een of ander forum weet zo niet meer welke want heb er nu al zoveel gelezen.
Maar daar gaven ze aan dat ze niet te bereiken waren, maar zo is het altijd toch waar de een heel tevreden mee is , daar heeft de ander commentaar op.
Maar ik pluis het nog wel even uit weet ook niet wat het beste is.
Maar in ieder geval bedankt voor de reacties.

re

Nou heb dus nog even gesurft over het internet en heb besloten om toch strato te nemen wen wel poweweb.
Ik wacht nu dus even op de software, ik hoop dat ik er uit kom zo niet dan vraag ik wel weer.
Gr

Strato lijkt mij een prima keus.

Zelf zit ik bij www.webreus.nl misschien ook nog te overwegen, ik ben er zelf erg tevreden over.:D

re

Oke bedankt voor je reacite hoop dat het goed komt, want ik ben nog een leek dus moet alles nog uitvogelen.
Er komt in ieder geval heel wat bij kijken, en zit nog even te wachten op de software die geleverd wordt van Strato.
Dan ga ik eens kijken wat ik er van kan maken.
Prima site van jou staat heel wat geschiedenis op met een mooie achtergrond.
Mocht ik ergens niet uitkomen dan stel ik wel weer een vraag hier.
Gr

Op welke software zit je te wachten dan?
Zodra je je inlog gegevens hebt kan je beginnen met het maken van een website via Sitebuilder.
Dat wou je toch?

re

Oke dus ik heb die software er niet bij nodig als extra bij het maken van de website?

Nee, je logt in en gaat naar je pakket en daar kan je klikken op Sitebuilder.

re

Oke ik moet nog even foto's verzamelen van het cafe enz die moeten nog even op mijn pc en dan ga ik als ik even tijd heb ermee aan de slag.
Bedankt voor je reactie en als ik er niet uitkom dan stel ik wel weer even een vraag.
Gr Gerharda

re

Sorry was even weg heb al gekeken op je site, weet er alles van ik heb fibromyalgie dus snap je verhaal.
Maar dat is natuurlijk even wat anders.
Is niet te zien aan de buitenkant althans bij mij niet het is zo als mensen er zelf niet mee geconfronteerd worden dan denken ze bla bla bla.
Neem aan dat je weet wat ik bedoel, en bij jou is het wat anders maar dan nog.
We horen wel weer
Bedankt voor je reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan