website met toegangscode maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouk

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
7
hallo, misschien staat deze vraag al in het forum maar gezien het grote aantal kon ik het niet vinden, anders alvast mijn excuses.
mijn vraag is de volgende, is het mogelijk om een gratis website te maken waar je alleen in/op kunt komen met een toegangscode? mijn familie wil nl graag een dergelijke site met filmpjes en foto's etc maar dan wel alleen bedoeld voor de familie dus iedereen met een inlogcode.
alvast bedankt voor het meedenken, groetjes Boukje
 
Als je het zelf maakt, Zou je een inlog-pagina kunnen maken..
Edit : Je kan ook een forum maken, en dan voor guest forums visible (Dus dat gasten(Bezoekers) de forums NIET kunnen zien), zetten , En gewoon zelf even de accounts maken, En registratie disablen (Uitzetten).
 
Laatst bewerkt:
Als je het zelf maakt, Zou je een inlog-pagina kunnen maken..
Edit : Je kan ook een forum maken, en dan voor guest forums visible (Dus dat gasten(Bezoekers) de forums NIET kunnen zien), zetten , En gewoon zelf even de accounts maken, En registratie disablen (Uitzetten).

het is voor mij dus helemaal abracadabra he:D ik vind het super leuk om dingen uit te zoeken en te proberen op de computer maar dit is weer wat nieuws, heb je misschien een link voor mij waar ik dit zou kunneen maken of is er een programma op de comp wat je kunt downloaden oid?
 
Je kunt op dingen als Photobucket enzo toch ook privé accounts aanmaken?

En anders misbruik je Hyves ervoor, die ondersteunt ook het nodige aan privé profielen :)

Tenzij dat niet helemaal is wat je zoekt,maar dan heb ik iets meer info nodig ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan