Website niet door iedereen goed te lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

roymo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2009
Berichten
9
Hallo,

Mijn website is niet door iedereen goed te lezen. Vaak kunnen ze de foto's niet bekijken of zelfse helemaal niet op onze site terecht komen.
Veel heb ik al geprobeerd, maar zelf kan ik alles prima bekijken.
Of ik de site mag plaatsen weet ik niet, want ik wil geen reclame maken.
Alvast bedankt voor de reacties.
 
Ik denk wel dat je een print screen kan maken als je wilt :)
en als je fotos niet kunnen bekeken worden ... Misschien heb je je links naar fotos niet goed ingestelt
post het even hier aub :)



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer het eens in verschillende browsers :)

En vraag mensen van waaraf ze inloggen.

Waarschijnlijk zit er ergens een inconsistentie in, waardoor de data niet overal goed weergegeven wordt.
 
www.labradoodleasd.nl

Mijn vrouw kan op haar werk vanaf haar pc gewoon kijken, maar een collega (met dezelfde provider natuurlijk) kan het weer niet.

Zelf zie ik ook bij een aantal sites de teksten door elkaar lopen, ook geen idee hoe dat komt?
 
Er zijn nog steeds computers die onze site niet kunnen lezen.
Middels de test zijn er 59 browsers getest waarvan er 49 zijn geupload. Hiervan gaven er 6 een error, zelfs één gaf er een virusdetectie aan.
Hoe dit kan is nog steeds een raadsel.
 
Dit is het resultaat:
Result: 111 Errors, 7 warning(s)

Zelf kan ik dit nooit allemaal oplossen.
Mijn site is gemaakt met Studio Webdesign Pro. Waarschijnlijk worden deze errors vanzelf aangemaakt door dit programma.
Er is wel een nieuwere versie, misschien een optie om deze aan te schaffen.

In ieder geval bedankt.

Roy
 
Heb nu zelf op een andere pc gekeken en daar begint mijn beginpagina op de informatiepagina http://www.labradoodleasd.nl/pagina19.html
Klikken naar de startpagina helpt niets, hij gaat steeds naar de informatiepagina.
Op mijn eigen pc is er geen probleem.

Klopt:
deze code:
HTML:
<!--Page Preamble-->
<script>
function utmx_section(){}function utmx(){}
(function(){var k='2516106284',d=document,l=d.location,c=d.cookie;function f(n){
if(c){var i=c.indexOf(n+'=');if(i>-1){var j=c.indexOf(';',i);return c.substring(i+n.
length+1,j<0?c.length:j)}}}var x=f('__utmx'),xx=f('__utmxx'),h=l.hash;
d.write('<sc'+'ript src="'+
'http'+(l.protocol=='https:'?'s://ssl':'://www')+'.google-analytics.com'
+'/siteopt.js?v=1&utmxkey='+k+'&utmx='+(x?x:'')+'&utmxx='+(xx?xx:'')+'&utmxtime='
+new Date().valueOf()+(h?'&utmxhash='+escape(h.substr(1)):'')+
'" type="text/javascript" charset="utf-8"></sc'+'ript>')})();
</script><script>utmx("url",'A/B');</script>?

staat als eerste in je document.
Haal die code weg, en je eerste pagina is te zien.

:cool:
 
De genoemde code heb ik verwijderd van de startpagina. Bij mij heb ik geen verschil, maar hopelijk kan ik het op de andere pc opnieuw bekijken.
Doodeng vond ik het om de code te verwijderen, maar ontzettend bedankt Peter!!!!! Als ik de kans heb ga ik meteen op andere pc's kijken.

Gr. Roy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan