gebruiker46
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jul 2010
Oké alleemaal, goedendag!
Ik zit op dit moment met een probleempje: (p.s dit wordt nog al een lang verhaal
) Ik ben vanplan om een website te gaan ontwerpen en te onderhouden. Alleen weet ik niet zo goed wat voor programma ik hier zal voor gaan gebruiken. Want mijn idee is namelijk zo: ik wil een website gaan maken waren mensen verschillende informatie, tips en truck en nog meer kunnen vinden over bepaalde software en onderandere downloads. Ik had al een beetje een ontwerpje in me hooft in gedachten hoe eventueel de home pagina eruit zal komen te zien namelijk zo: De homepagina bestaat dan uit één standaard kleur waarop verschillenden afbeeldingen van logo''s te zien zijn van de software producent(zie verderop de link van zo een logo hoe groot die ongeveer zal zijn) en dan wil ik niet steeds dezelfde logo maar dan van verschillenden sofware. Dus b.v.b zo:
AVG--NORTON--SPOTIFY--TEAMVIEWER
en dan een paar van dat soort rijen met verschillenden software.( onderelkaar)-(Inplaatsvan die naam moet daar hun logo komen te staan)-("--betekend: een blaco stukje").
En dan als je op hun logo klikt dat je dan door verwezen wordt naar een andere pagina op mijn website met dus uitleg over die software, tips en trucs, downloads en nog veel meer.
Ik hoop dat het duidelijks is! Maar ik heb nog een paar dingen te zeggen.
1. Ik wil een menuetje dat er zo uit ziet zie deze website!
2. Ik heb geen kennis van HTML dus ik wil gewoon een builder waarvoor je geen HTML zelf moet kennen
3. En ik ben 13 jaar dus graag niet te ingewikkeld
4. Welke programma kan ik hiervoor het best gebruiken?
Ik hoop dat het duidelijk is en anders hoor ik het wel!
Ongeveer zo groot moet het logo zijn
Ik heb hier even snel een grove schets gemaakt in paint wat de bedoeling is (let niet op de afwerking)

En als jullie nog een andere idee zouden hebben hoor ik het graag
Alvast bedankt
Ik zit op dit moment met een probleempje: (p.s dit wordt nog al een lang verhaal

AVG--NORTON--SPOTIFY--TEAMVIEWER
en dan een paar van dat soort rijen met verschillenden software.( onderelkaar)-(Inplaatsvan die naam moet daar hun logo komen te staan)-("--betekend: een blaco stukje").
En dan als je op hun logo klikt dat je dan door verwezen wordt naar een andere pagina op mijn website met dus uitleg over die software, tips en trucs, downloads en nog veel meer.
Ik hoop dat het duidelijks is! Maar ik heb nog een paar dingen te zeggen.
1. Ik wil een menuetje dat er zo uit ziet zie deze website!
2. Ik heb geen kennis van HTML dus ik wil gewoon een builder waarvoor je geen HTML zelf moet kennen
3. En ik ben 13 jaar dus graag niet te ingewikkeld
4. Welke programma kan ik hiervoor het best gebruiken?
Ik hoop dat het duidelijk is en anders hoor ik het wel!
Ongeveer zo groot moet het logo zijn
Ik heb hier even snel een grove schets gemaakt in paint wat de bedoeling is (let niet op de afwerking)

En als jullie nog een andere idee zouden hebben hoor ik het graag
Alvast bedankt
Laatst bewerkt: