Hallo,,
Ik wou graag wat vragen stellen over het maken van een website html/css.
Ik ben nu op school bezig voor een project die na de vakantie klaar moet zijn.
We hebben al de basis gehad van html/css, nu is het zo ja ik moet laten zien wat ik als ICTer later ga doen.
Nu weet ik al wat ik moet gaan zeggen etc.
Maar nu komt het moeilijkste gedeelte.
Ik wil zeg maar photoshop/html/css gaan combineren, dus echt een volledige website gaan bouwen. Ik heb nu dus al op good-tutorials.com zitten kijken voor wat photoshop websites. En een paar tutorials gevolgd, en ik moet zeggen het is best wel goed gelukt. Maar nu wil ik dat dus met html/css gaan bewerken.
Nu is mijn vraag hoe doe je dat? wat kan je het beste doen etc?
We moeten het via notepad++ doen, en dan later lokaal via WAMP gaan draaien?
Dus als er genoeg web- ontwikkelaars zijn, die me ook echt willen helpen met dit projectje van me ? dan zou ik dat zeer op prijs stellen.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
MVG
Djbosanac
Ik wou graag wat vragen stellen over het maken van een website html/css.
Ik ben nu op school bezig voor een project die na de vakantie klaar moet zijn.
We hebben al de basis gehad van html/css, nu is het zo ja ik moet laten zien wat ik als ICTer later ga doen.
Nu weet ik al wat ik moet gaan zeggen etc.
Maar nu komt het moeilijkste gedeelte.
Ik wil zeg maar photoshop/html/css gaan combineren, dus echt een volledige website gaan bouwen. Ik heb nu dus al op good-tutorials.com zitten kijken voor wat photoshop websites. En een paar tutorials gevolgd, en ik moet zeggen het is best wel goed gelukt. Maar nu wil ik dat dus met html/css gaan bewerken.
Nu is mijn vraag hoe doe je dat? wat kan je het beste doen etc?
We moeten het via notepad++ doen, en dan later lokaal via WAMP gaan draaien?
Dus als er genoeg web- ontwikkelaars zijn, die me ook echt willen helpen met dit projectje van me ? dan zou ik dat zeer op prijs stellen.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
MVG
Djbosanac