website wordt vreemd weergegeven. Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

beyazze

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2006
Berichten
14
Omdat ik geen toegang krijg tot een bep. website (dit probleem heb ik al onder internet/adsl geplaatst) heb ik er gister een 'computermannetje' bij geroepen.

Hij heeft wat dingen gecontroleerd en wat instellingen gewijzig en weer terug gezet. Helaas zonder resultaat.

Nadat hij weg was ging ik op internet en nu worden ineens alles sites in rare 'modus' weergegeven met ander lettertype. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar alles site zien er compleet anders uit, veel simpeler ofzo...

Heb hem gelijk terug gebeld om te vragen waarom dat is en wat ik kan doen, maar hij neemt zijn mobiel niet meer op!!!

Wie o wie kan mij helpen?
 
Kijk eens in het menu Beeld of de Tekengrootte op Normaal staat.

Guus.
 
Guus abc zei:
Kijk eens in het menu Beeld of de Tekengrootte op Normaal staat.

Guus.

Hoi Guus,

Ja, deze staat op normaal. Als ik deze verander van groot naar klein, dan verandert alleen het lettertype van klein, naar middel of naar groot.

Het lijkt wel alsof alle websites in een rare aparte modus staan ofzo. Ik heb zoiets ooit eens eerder gezien als je alles in een veilig modus opstart ofzo. Maar dat is nu niet het geval.

Dat 'mannetje' van gister heeft ergens iéts veranderd, maar WAT en WAAR?

Ik heb al wel ergens gevonden dat ik lettertype kon veranderen, maar dat lost nog niets op. Eerst was alles in 'Times New Roman' en nu alles in 'Arial', maar die rare modus blijft.

:confused:
 
beyazze zei:
Het lijkt wel alsof alle websites in een rare aparte modus staan ofzo. Ik heb zoiets ooit eens eerder gezien als je alles in een veilig modus opstart ofzo. Maar dat is nu niet het geval.
Als dit ook het geval zou zijn met andere applicaties en je bureaublad, zou ik zeggen dat je je videokaart eens opnieuw moet installeren, maar als het zich alleen in je browser voordoet, dan weet ik zo gauw geen oorzaak.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Guus abc zei:
Als dit ook het geval zou zijn met andere applicaties en je bureaublad, zou ik zeggen dat je je videokaart eens opnieuw moet installeren, maar als het zich alleen in je browser voordoet, dan weet ik zo gauw geen oorzaak.

Guus.


Ja het zit alleen in de browser en ik heb de oorzaak en oplossing er niet van kunnen vinden.

Heb alleen ivm een ander probleem een systeemherstel uitgevoerd en nu is alles weer ok. Dus in dit geval ben ik geholpen en is het opgelost. Nu nog mijn ander mega-probleem (zie onderwerp adsl) :(

Bedankt voor het meedenken in ieder geval Guus :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan