Websites blokkeren/Parental control

Status
Niet open voor verdere reacties.

grundeler

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2004
Hallo, ik heb een vraag, ik wil graag vragen of er iemand een tip heeft voor een progamma waar je zelf urls in kan voeren om websites te blokkeren, ik heb al parental control progammas gebruikt, maar die progammas blokkeren gelijk een heleboel sites, die ik toch wel wil bekijken, ik wil dus zelf in de hand hebben welke sites ik blokker door zelf de url in te voeren,
Heeft iemand een tip????/:thumb:

Je zou deze firefox extentie kunnen proberen. Hoewel deze v0.1 nog erg pril is, zijn er goede resultaten mee te behalen.
( de roadmap vind ik zelf erg interessant. :) )

Dat kan volgens mij in IE zelf:
Extra>Internet-opties>tabblad Inhoud;
Klik op Internetrestricties inschakelen;
klik op Goedgekeurde websites;
voer URL in en klik op Nooit.;
klik op Toepassen en op OK.

In IE kun je ook nog via Help>Inhoudsopgave en index>Toegang tot ongewenste Internetinhoud bepalen
meer te weten komen over evt. beveiligen met een wachtwoord.

Klopt nanette het kan erg simpel in IE. (volgensmij zit er in datzelfde menu nog wat instelbaars m.b.t. 18+ blocking)
Ik heb voor voor een oplossing met mozilla gekozen omdat IE t.o.v. FF geen goede staat van dienst heeft op het gebied van spyware, security, mogelijkheden en mening v.d. gebruiker.

blokkeren

Mocht je de PC/www voor je kids onder controle willen houden, dan adviseer ik om ENUFF eens te proberen! Ik heb 5 (pleeg-)kids die ik in de gaten wil houden.. werkt perfect!
Mail me hiervoor.
URL's zijn inderdaad met IE te blokkeren.
:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan