websites in .swf - formaat openen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulyssa

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Heeft iemand een idee wat ik mis op de PC als ik websites, die eindigen op .swf niet kan openen?

Ik heb Macromedia FlashPlayer 24/12 geupgrade
en heb al bij Google gekeken en Macromedia ShockWave gedownload.
Maar dat is het blijkbaar niet....

Dat gaat over Flash Player 8 en ik heb al 9...

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
online swf spelletjes

Ik ben de beheerder van een spelletjes site waar online swf spelletjes gespeeld kunnen worden. Ik heb vanaf de start van E7 al ruim 2000 klachten gekregen van bezoekers die een witte pagian zien het gaat om www.gratisspelletjes.nl/index2.php de gene die E7 hebben kunnen het zelf even proberen

Ik ben de beheerder van een spelletjes site waar online swf spelletjes gespeeld kunnen worden. Ik heb vanaf de start van E7 al ruim 2000 klachten gekregen van bezoekers die een witte pagian zien het gaat om www.gratisspelletjes.nl/index2.php de gene die E7 hebben kunnen het zelf even proberen

Klopt, ik kan alleen maar een wit vlak zien en ik heb IE7. Hebben jullie er al een oplossing voor gevonden?

Nee Ik heb gebeld met Microsoft zij vertellen dat E7 nog in een test is en wel meer problemen heeft, maar aan dat antwoord heb ik niet echte veel

Zou je eens kunnen kijken wat je hier krijgt? http://www.speelmee.nl

thanks

Nee Ik heb gebeld met Microsoft zij vertellen dat E7 nog in een test is en wel meer problemen heeft, maar aan dat antwoord heb ik niet echte veel

Zou je eens kunnen kijken wat je hier krijgt? http://www.speelmee.nl

thanks
Misschien heb je hier wat aan:

Ik heb inmiddels op jouw spelletjespagina het probleem opgelost én nu krijg ik netjes je spelletjes te zien, ook op de 2e site die je noemt :D .

Gevonden op ditzelfde forum in een vraag over Java-problemen in IE7:

"Ga eens naar Configuratiescherm, Java. In het tweede tabblad klik je op Update now. Als dat gevraagd wordt, ga dan akkoord met installatie".

én

"Ik zou dan toch een aantal instellingen langslopen in IE7.
Extra, Internetopties en dan eerst Geavanceerd, klikken op de knop: Geavanceerde instellingen herstellen.
Dan naar Beveiliging en klikken op de knop: Alle zones op het standaardniveau instellen.
Je krijgt dan misschien tijdens het surfen weer venstertjes met vragen voorgeschoteld, maar door het aanvinken van: deze vraag niet meer stellen, ben je daar weer snel vanaf. Maar het voordeel is, dat door deze instellingen Adobe Flash Player 9 en J2SE Environment Runtime 5.0 Update 9 (of 10) niet door instellingen van IE7 tegengehouden kunnen worden."

Overigens weet ik niet beter dan dat ik niets had veranderd in de Instellingen van IE7.......

Laatst bewerkt:
oke ik kies Configuratiescherm en dan java ???
ik kom nu bij KIES EEN CATEGORIE en dan ?

welk systeem gebuik je windows home ......of.....

Ik gebruik xp prof + E7 en ik heb nergens last van
kijk ff www.gratisspelletjes.nl en laat mij even wetenm of je d spelletjes ziet zo niet welk systeem gebruik je dan?

Laatst bewerkt:
welk systeem gebuik je windows home ......of.....

Ik gebruik xp prof + E7 en ik heb nergens last van
kijk ff www.gratisspelletjes.nl en laat mij even wetenm of je d spelletjes ziet zo niet welk systeem gebruik je dan?

Ik heb XPHome
MIJN probleem is opgelost, en ik zie dus, zoals ik hierboven al schreef, sinds ik JavaControl Panel heb geupdate en de Instellingen IE7 in Extra>Opties heb nagelopen, gewoon al je spelletjes, en op beide sites die je noemde. Dus voor mij is deze vraag opgelost.

goed dat het probleem voor jouw opgelost is maar ik heb ruim 12.000 bezoekers per dag hoe ga ik dat vertellen, want anders gaan zij gewoon weer weg

goed dat het probleem voor jouw opgelost is maar ik heb ruim 12.000 bezoekers per dag hoe ga ik dat vertellen, want anders gaan zij gewoon weer weg

Ja, dat is ontzettend balen. Ik ken mensen die om dat soort problemen teruggaan naar Welke van de 2 oplossingen MIJN probleem heeft verholpen weet ik ook niet.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan