Nee Ik heb gebeld met Microsoft zij vertellen dat E7 nog in een test is en wel meer problemen heeft, maar aan dat antwoord heb ik niet echte veel
Zou je eens kunnen kijken wat je hier krijgt?
http://www.speelmee.nl
thanks
Misschien heb je hier wat aan:
Ik heb inmiddels op jouw spelletjespagina het probleem opgelost én nu krijg ik netjes je spelletjes te zien, ook op de 2e site die je noemt

.
Gevonden op ditzelfde forum in een vraag over Java-problemen in IE7:
"Ga eens naar Configuratiescherm, Java. In het tweede tabblad klik je op Update now. Als dat gevraagd wordt, ga dan akkoord met installatie".
én
"Ik zou dan toch een aantal instellingen langslopen in IE7.
Extra, Internetopties en dan eerst Geavanceerd, klikken op de knop: Geavanceerde instellingen herstellen.
Dan naar Beveiliging en klikken op de knop: Alle zones op het standaardniveau instellen.
Je krijgt dan misschien tijdens het surfen weer venstertjes met vragen voorgeschoteld, maar door het aanvinken van: deze vraag niet meer stellen, ben je daar weer snel vanaf. Maar het voordeel is, dat door deze instellingen Adobe Flash Player 9 en J2SE Environment Runtime 5.0 Update 9 (of 10) niet door instellingen van IE7 tegengehouden kunnen worden."
Overigens weet ik niet beter dan dat ik niets had veranderd in de Instellingen van IE7.......