WebSound - RICK-SOFT Inc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het is mijn doel om een programma te maken dat het mogenlijk maakt om liedjes te luisteren zonder deze te downloaden. Sommige mensen vinden het eng om liedjes te downloaden in verband met virussen enz. Met dit progje is er geen risico op virussen!:thumb:

:thumb:Azb100:thumb:

Dit is geschreven in Visual Basic 2008 Express Edition.
Het is geschreven met Visual Basic 2008 Express Edition, wat een programma is en geen programmeertaal, in visual basic 9 (=vb.net 2008) :) Echt waanzinnig veel mensen die het verkeerd zeggen :p

Cheers
BN

Toll idee, maar waar haal je de mp3's vandaan? Bovendien, hoe speel je ze af, want je zal alsnog eerst wat moeten downloaden (of streamen?)

:thumb:

Het werkt zo:

Ik neem een YouTube URL
Een webbrowser surft naar deze URL
Ik kopieer de titel en zoek deze op op een FTP server
Ik stream deze file naar een webserver en speel deze af (op de webserver) en de audio wordt verzonden
Deze audio ontvangt WebSound en vervolgens wordt deze audio verzonden naar de speakers

zo werkt het

Azb100:thumb:

Laatst bewerkt:
Soow, misschien nog een goed idee:

Je laat users leuke liedjes uploaden vanaf youtube naar jouw database. Je kunt in het programma naar een liedje zoeken, word deze gevonden dan kun je die afspelen, anders krijg je een fout. Moet je wel even een mooie webportal maken...

Ja, dat is een goed idee. Ik ga er aan werken. Ik ben nu een paar dagen bij mijn oma (tot 13 april) dus ik kan even niet reageren sorry hiervoor. Ik ben met een paar dagen weer terug!!:thumb::thumb:

Azb100:D:D:D:D:thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan