Webwinkel Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJJochem

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2010
Hallo!
Ik ben op zoek naar goede webwinkel software.
En dan bedoel ik niet zoiets als mijnwebwinkel.nl, maar dat je naast het selecteren van artikelen in de catalogus, ook artikelnummers kan intypen.
Dus bijvoorbeeld zoals bij www.conrad.nl.
Ik heb dit zeer dringend nodig.
Bedrag maakt niet uit.

Groet, Jochem

Je moet wel een geniaal verkoopidee hebben als budget geen enkele rol speelt. :thumb:

Als eens gekeken naar osCommerce of zenCart ?

Mijn vak is het bouwen van webshops. Oscommerce en Magento zijn 2 goede platformen. Beide worden ondersteund door een enorme community. Je moet wel wat verstand hebben van Mysql en PHP, wil je er alle volledige mogelijkheden uit willen halen. Maar het werkt in ieder geval perfect.

Beide platformen zijn open source.

Ik wil de shop ook wel voor je maken. Laat maar weten. Ik reken geen achterlijke bedragen.

Laatst bewerkt:
Beste,

Ik ben nog erg aan het twijfelen om een op maat gemaakte webwinkel te laten maken of
een kant-en-klare webwinkel te beginnen bij SEOshop.
Heeft iemand ervaring met SEOshop of kan iemand mij verder helpen?

Met vriendelijke groet,

Richard Albanus
Ondernemer

Ik denk dat je er niet vrolijk van wordt van SEoshop. Je zit toch weer aan diverse zaken vast. Als je echt uniek wilt zijn zou ik hem van scratch af laten maken. It's up to you.

Dit kan met zenCart, maar nog steeds niet verdiept in de tips die wij geven. Als je wilt ondernemen zul je toch echt ook zelf aan de slag moeten. Oftewel probeer iets te doen met de tips die je krijgt en vraag daarna gericht als je ergens vastloopt.

Ik heb nu uiteindelijk gevonden wat ik zocht.
Bedankt allemaal.
Ik ga de tips zeker gebruiken.

Groet Jochem

Het zou leuk zijn als je de oplossing met ons deelt. Zo kunnen we er allemaal iets van opsteken.

Ja ik ben ook benieuwd naar wat het nu uiteindelijk is geworden.

Ik adviseer je om Magento te gebruiken dit pakket is heel uitgebreid, helaas daardoor ook langzamer dan zencart of oscommerce. Maar de functionaliteit en het support van magento maken dit meer dan goed. Je hebt ook heel veel templates om je magento shop een mooi uiterlijk te geven. Voorbeelden van templates:
Ultimento
themeforrest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan