Wedstrijdje: hoe hoog zal m'n P IV komen?

Kies de FSB die het dichtst in de buurt komt van de FSB die je in gedachten hebt.

• 110 MHz (2640 MHz)

Stemmen: 1 3,4%
  • 120 MHz (2880 MHz)

Stemmen: 0 0,0%
  • 133 MHz (3200 MHz)

Stemmen: 4 13,8%
  • 140 MHz (3360 MHz)

• 145 MHz (3480 MHz)

• 150 MHz (3600 MHz)

Stemmen: 5 17,2%
  • 155 MHz (3720 MHz)

Stemmen: 3 10,3%
  • 160 MHz (3840 MHz)

• 167 MHz (4000 MHz)

Stemmen: 3 10,3%
  • 170 MHz (4080 MHz)

Stemmen: 5 17,2%
  • Hoger/lager

• Totaal aantal stemmers
    29
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet waar ik moet zijn voor de info, als ik een nieuw overklokbaar systeem wil gaan aanschaffen.:D

Ik ben voorzichtig met gokken en hou het op 122mhz.:)

1.8V doe ik enkel als het nodig is, maar dat zal het vast niet zijn... :)

Stemmen genoteerd.. 122 MHz vind ik persoonlijk wel wat aan de lage kant, maar het is jouw stem he :P

tron: ik weet (hopelijk) wel wat ik doe... Heb m'n hele WC nu al verzameld, is al twee dagen lekvrij aan het proefdraaien.

153 MHZ

Succes!

Laatst bewerkt:
Verwacht ook geen supergrote wonderen van waterkoeling... Het kan wel wat meer koelen dan standaard luchtkoeling, maar onder kampertemperatuur bijvoorbeeld kan je niet gaan.

KwarK => Koen of Mark? :D

Na het lezen van deze heb ik ineens veel meer hoop :)

Stemmen wijzigen is trouwens toegelaten, dit tot het einde van de wedstrijd.

ik ga voor 160 :cool: Ik zie dat ik de enigste ben die daarop heb gestemd dus who knows :p

Genoteerd, thanks.

Zowel Tazman en STennuZZ (150 MHz) als BrEeZeR en Kwark (167 MHz) hebben dezelfde keuze gemaakt.. Als het een van beide scores wordt, winnen Breezer of STennuZZ.. Gok kan nog gewijzigd worden, gewoon fff melden dan.

Als het je niet boeit, gewoon lekker zo laten :P

Ik heb ook een gokje gewaagt: 145 mhz. Niet dat ik er nou zo verstand van heb (helemaal niet) maar ja, wie niet waagt wie niet wint!

Doe mij dan maar de 151 mhz, zoiets zou je toch zeker op moeten uitkomen.

Succes kerel!

Ik ga voor 173. Mocht ik winnen krijgt nr2 mijn kaart aangezien ik die dag niet kan komen

mooi rond getal: 160.. ennehm ik hoef nix, ik heb alles al :)

Ik ga voor 135, je hebt dan al een 35% overklok. Ik denk niet dat je veel hoger gaat komen. Ik wens je iig succes :)

Laatst bewerkt:
Het is idd puur een gok, dat je in je bios tot 200 kan komen wil niet zeggen, dat de processor het aan kan. Ik reken ongeveer op 148. Ik ben uiteraard reuze benieuwd.

ik gaat voor 149. alhouwel ik ook al een aantal waanzinnige ben tegengekomen (219 bij een multiplier van 13)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan