egkok
Verenigingslid
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
- Besturingssysteem
- Win 11
Heb Norton 2005 pro er definitief afgegooid, want ik wil niet elke dag geconfronteerd worden met een rij malware en wormen waarie niets mee kan, en dat na jarenlang Norton gebruik. Snap trouwens nog steeds niet waarie al die zooi vandaan haalt want ik scan elke dag met spybot en adaware se pro en tevens voer ik een streng Zone alarm beleid: pro suite laatste versie. Dan staat ook nog spyware blaster aan en Mailwasher pro. Geen wonder dat Norton niet kan deleten want ze bestaan gewoon niet. Ik vind het fijn dat jullie dit probleem kennelijk niet hebben, maar ondanks jullie adviezen en aanbevelingen ben ik geen spat wijzer geworden en blijf zitten met dit prangend probleem hetgeen mi voortkomt uit een vette bug in Norton 2004 en 2005
( reageer aub niet op deze opmerking!!)
Nu heb ik alles onder System Mechanics Pro 5. Met Kaspersky AV in beoordeling een straatlengte voor op bijv. ook NAV, alleen Mcaffee zit in het kielzog. Verder Zone Alarm eraf want dat begon me ook mateloos te irriteren met het blokkeren van sites zonder enige vorm van een waarschuwing, dat gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten. Zone Alarm suite blokkeert mij een beetje teveel en als je er al achter komt dan moet je veel te veel moeite doen om die site normaal te laten functioneren
(Ook hier niet op reageren please)
Hmm ben benieuwd hoe het nu gaat, in ieder geval tot nu toe rust aan mijn kop. Groeten en prettig weekend.
Elbert Kok
( reageer aub niet op deze opmerking!!)
Nu heb ik alles onder System Mechanics Pro 5. Met Kaspersky AV in beoordeling een straatlengte voor op bijv. ook NAV, alleen Mcaffee zit in het kielzog. Verder Zone Alarm eraf want dat begon me ook mateloos te irriteren met het blokkeren van sites zonder enige vorm van een waarschuwing, dat gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten. Zone Alarm suite blokkeert mij een beetje teveel en als je er al achter komt dan moet je veel te veel moeite doen om die site normaal te laten functioneren
(Ook hier niet op reageren please)
Hmm ben benieuwd hoe het nu gaat, in ieder geval tot nu toe rust aan mijn kop. Groeten en prettig weekend.
Elbert Kok