weer systeemregister

• Onderwerp starter Onderwerp starter luden
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
in de pc-winkel hebben ze hem dus circa 100keer opgestart zonder problemen! Daar dachten ze dus dat de randapparatuur ev het probleem veroorzaakt. Mijn usb-adsl-modem heb ik niet meegegeven in onderhoud dus zat deze niet in tijdens het 100x opstarten. Nu probeer ik thuis mijn pc maar op te zetten zonder de modem en hem dan in te pluggen als de pc opgestart is. Ik heb een front-usb-poort dus dat is niet zo moeilijk. Is er iemand die weet of het inderdaad hieraan kan liggen of is dat een beetje absurd???

ja maar hebben ze elke keer als ze de pc opstarten wel wat gedaan op die pc een spelletje paar programa's gedraaid zo niet ? dan is hetzelfde als je de pc 1x opstart en 1x geen register fout krijgt... ik zou als ik jouw was gewoon andere windows erop doen kijk eens naar 2000 Profesional of misschien kan je systeem Xp pro ook wel aan. In die besturingsystemen heb je nooit last van die fouten ik in iedergeval niet

leek mij ook de beste opl. Heb vandaag windows xp laten installeren. Kom hier later nog op terug niet veel tijd nu.

hallo,
met xp draait nu alles perfect. Ik heb wel een theorietje over de systeemregisterfouten.
Ik heb in december 2002 voor de eerste keer last gehad van dit probl. Ik denk na een windowsupdate of na een update naar messenger 5.0. Ik heb toen 4.6 teruggezet en het probleem was tijdelijk opgelost. Later kreeg ik terug hetzelfde probleem. Waarschijnlijk heb ik ondertussen wel een windowsupdate gedaan. Ik heb me suf gezocht en geen oplossing gevonden. Ik heb zelfs een format c gedaan en alles terug gezet met een windowsupdate! Toch bleef de fout !!! Met windows xp is het probleem plots opgelost. Ben ik nu misschien een beetje paranoid maar ik verdenk microsoft ervan een onoplosbare fout in win98 te smokkelen via één of ander update om zo de mensen te "verplichten" om een nieuwer besturingssysteem te installeren. En dan maar klagen dat er te veel illegale copies circuleren! Wat denken jullie hiervan of ben ik echt paranoid??

Het zou een een programmeerfout van Microsoft kunnen zijn, maar ook al zou dat zo zijn, is het niet te bewijzen. Fijn dat je probleem nu opgelost is.

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan