mr rock n roll
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 21 okt 2008
Beste leden,
PLEASE HELP ME!!!
Waarschijnlijk ben ik de zoveelste noob die dezelfde vraag hier stelt. Voordat ik besloot hier te gaan posten, heb ik vanzelfsprekend eerst het forum geraadpleegd, maar tot mijn spijt geen bevredigend antwoord op mijn vragen gekregen.
Halverwege het jaar heb ik internet van Online aangevraagd maar nooit gekregen. Afwikkeling van mijn klachten ontbrak. ik werd aan mijn lot overgelaten en zit dientengevolg al 4 maanden zonder internet.
ik ben totaal atechnisch, met name op het gebied van computers internet etc.
Situatie:
- ik heb geen kpn telefoon abonnement
- mijn adres bevindt zich op een afstand van ca. 800 meter van de wijkcentrale
- ik wil er slechts 1 en hooguit 2 computers op aansluiten
- ik gebruik internet voor: online gamen (met name Half Life 2 Deatchmatch), beetje muziek en films downloaden en surfen
- Ik zal geregeld gaan verhuizen.
BTW: de meeste providers bieden 3 snelheden aan: 3 of 4 Mb/s, 8 Mb/s en 20 Mb/s
Welke snelheid denken jullie is voor mijn doeleinden geschikt?
waar moet de provider aan voldoen?
- adsl installeren
- stabiele verbinding leveren
- technische helpdesk die goed bereikbaar is en gequlificeerde medewerkers aanstelt die ook de problemen van leken kan oplossen (bij voorkeur geen 0800- of 0900 nummers die veel geld kosten per minuut)
- niet moeilijk doen over verhuizingen
- Goede prijs- kwaliteitsverhouding hanteren
- liefst per maand opzegbaar (niet noodzakelijk zolang hetgeen beloofd ook wordt geleverd)
Over elke provider lees ik positieve en negatieve berichten, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze allemaal even goed of slecht zijn.
KPN en XS4ll komen op dit moment over als de meest betrouwbare providers (ookal zijn die behoorlijk aan de prijs) Klopt deze inschatting?
Welk(e) provieders/abonnementen zouden jullie naar aanleiding van mijn situatie aanraden?
Alvast vele malen dank voor jullie cooperatie.
Met vriendelijke groet,
mr rock n roll
PLEASE HELP ME!!!
Waarschijnlijk ben ik de zoveelste noob die dezelfde vraag hier stelt. Voordat ik besloot hier te gaan posten, heb ik vanzelfsprekend eerst het forum geraadpleegd, maar tot mijn spijt geen bevredigend antwoord op mijn vragen gekregen.
Halverwege het jaar heb ik internet van Online aangevraagd maar nooit gekregen. Afwikkeling van mijn klachten ontbrak. ik werd aan mijn lot overgelaten en zit dientengevolg al 4 maanden zonder internet.
ik ben totaal atechnisch, met name op het gebied van computers internet etc.
Situatie:
- ik heb geen kpn telefoon abonnement
- mijn adres bevindt zich op een afstand van ca. 800 meter van de wijkcentrale
- ik wil er slechts 1 en hooguit 2 computers op aansluiten
- ik gebruik internet voor: online gamen (met name Half Life 2 Deatchmatch), beetje muziek en films downloaden en surfen
- Ik zal geregeld gaan verhuizen.
BTW: de meeste providers bieden 3 snelheden aan: 3 of 4 Mb/s, 8 Mb/s en 20 Mb/s
Welke snelheid denken jullie is voor mijn doeleinden geschikt?
waar moet de provider aan voldoen?
- adsl installeren
- stabiele verbinding leveren
- technische helpdesk die goed bereikbaar is en gequlificeerde medewerkers aanstelt die ook de problemen van leken kan oplossen (bij voorkeur geen 0800- of 0900 nummers die veel geld kosten per minuut)
- niet moeilijk doen over verhuizingen
- Goede prijs- kwaliteitsverhouding hanteren
- liefst per maand opzegbaar (niet noodzakelijk zolang hetgeen beloofd ook wordt geleverd)
Over elke provider lees ik positieve en negatieve berichten, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze allemaal even goed of slecht zijn.
KPN en XS4ll komen op dit moment over als de meest betrouwbare providers (ookal zijn die behoorlijk aan de prijs) Klopt deze inschatting?
Welk(e) provieders/abonnementen zouden jullie naar aanleiding van mijn situatie aanraden?
Alvast vele malen dank voor jullie cooperatie.
Met vriendelijke groet,
mr rock n roll