weergave formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

fransdelta

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2006
misschien is de vraag al gesteld, maar ik kan ze met de beste wil van de wereld niet vinden.
In de oudere access versies kon je een formulier maken en dit later openen (leuk dit kan je nu nog)

Maar je kon het zo instellen dat je een venster kreeg met alleen het formulier en niet alle toeters en bellen er rond. Zodat niemand iets kon wijzigen aan de instellingen van het formulier.
De persoon welke het Form gebruikte kon alleen dat doen wat er in het Form gewenst was.Je gebruikte ook de "DoCmd" om openen,maximize end.

Nu in Access 2010 vind ik hiervan niets meer terug.
Kan er iemand mij in de goede richting sturen, alle hulp is welkom.

heb onder tussen al een antwoord gevonden "http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/516496-Database-openen-(Shift)?highlight=formulier+beveiligen"

maar kan ik de code (om de werkbalken terug te zetten) onder de sluit knop plaatsen?

samengevat: schakelbord met de nodige knoppen om te navigeren naar formulieren (bij openen schakelbord code om werkbalken te verbergen) en ook op schakelbord een knop om Access (schakelbord) te sluiten (bij deze knop de code plaatsen om werkbalken terug te plaatsen).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan