Weet de naam niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaspervm

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2007
Berichten
101
Hallo allemaal,
heb ong. 3 jaar geleden een spel gespeelt bij een vriend maar hij heeft de CD neit meer en de hoes ook niet ik wil dit spel graag kopen maar weet de naam niet meer:

Omschrijving:
Speelt beetje af in de romeinse tijd
je moet de goden vereren anders worden ze boos
als je huisjes bouwt en er trekken mensen in (die lopen je stad in met ezel en wagen) en je houd ze niet gelukkig vertrekken ze, je kan brandweer maken kraampjes om het eten te verkopen
je moet ook handel drijven met in de buurt liggende steden, en verbanden maken om te zorgen dat ze je niet aanvallen

zover ik weet heette hij, Age of mythology, maar dat is een heel ander spel, het heeft zoon soort lettertype (dacht ik)

Als je de naam weet van deze game ben ik je eeuwig dankbaar =D
 
Kan het uit de Caesar reeks zijn?
 
Kan het uit de Caesar reeks zijn?

nee het is zoon vaag (maar leuk) spel, je kan parkjes bouwen die per 4 in een groter park veranderen, er kunnen goede goden komen die nix doen en kwade goden die de stad vernietigen, je kan een theater maken een school een jagershutje een herders hutje, en je kan je wijn verbouwen op een soort van paarse ondergrond, tis echt een vette game kwil heme weer spelen :love:
 
je kan niet echt mannetjes spawnen die je leger voorstellen je moet gewoon in een apart menu soldaten inhuren en die zie je pas als je gaat vechten (je kan ze niet aanssturen het is meer een soort sims(met die huizen bouwen) en je kan dan vanalles bouwen :p)



Begin van een 'huisje' zijn een paar palen in de grond en dan komt er iemand met een ezel aan en dan zet hij daar een tent op voor z'n familie en na mate de buurt verbeterd word word het huisje ook beter
 
Laatst bewerkt:
heb hem net gevonden tis een verslavend spelletje :D


masters of olympus: zeus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan