Weet iemand een goede Geluids Recorder die lijn-ingang opneemt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo allemaal

Ik zoek een geluids recorder die opneemt wat de computer afspeelt. Ik heb gezocht alleen ik krijg steeds recorders die opnemen via de microfoon.

Bedankt

O jawel! Zit er ook bij, ga naar de downloads en kies je platform...
Ik draai de "voorlopige" versie al een tijdje onder W7 en dat gaat vrij goed. :thumb:

Laatst bewerkt:
:shocked:Zou je me misschien willen uitleggen hoe ik een lijningang opneem want ik kom hier echt niet uit

Kijk bij de instellingen van je geluidskaart. Daar moeten alle in- en uitgangen genoemd staan; daar kun je de diverse ingangen ook aan of uit zetten.
Bij mij (windows 7): rechtsklikken op je speakertje rechtsonder in de taakbalk / systray.
Daar moet je de opties Volumemixer (master), opnameapparaten, afspeelapparaten en meer vinden.
Als je je geluidskaart goed hebt geinstalleerd vind je daar ook de diverse ingangen
Kom je er met deze info nog niet uit dat wil ik na het eten wel verder voor je kijken, ik werk nu even op een netbook (wel W7 maar met mini-mini specs voor de geluidskaart (zit die er wel in? :rolleyes:).
Op mijn werk pc zijn veel meer opties - ik weet dat het er bij zit - heb zelf ook daar de instellingen bewerkt tot het naar mijn zin was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan