Weet iemand een middeleeuws/ romeins spel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
klopt, maar als je je verdiept in het ene spel kom je erachter dat er meer spellen uit de total war serie zijn.

De annoserie(anno 1601, 1503, 1701 en dit jaar 1404) is denk ik dan een heel mooie serie voor je:thumb:

Anno heb ik al, altans de 1701 en 1602 de rest wil ik wel eens doen, maar weet niet of die het op mijn pc het doen. Anno 1602 deed het slecht omdat me pc te goed was

Empires Total War komt pas 6 maart uit :mad: (http://www.gametrailers.com/game/6795.html) zit ik al weer een tijdje op te wachten.

BTW ik zie 3 posts met Total war kan je niet better zeggen Total war serie :o.
Tip voor de CIV fans CIV 4 + alle uitbreidingen 5 euro bij de intertoys:thumb:, maar goed
Heroes of might and magic serie is meschien wat is middeleeuwse style met fantasie er in.
Ik weet neit of graphics hoog in het vaandel moeten staan maar anders is Crusader Kings wel iets tis al een oud spelletje maar wel super.

Grand Ages: Rome Komt alleen helaas pas 3/9/2009 uit (http://www.gametrailers.com/game/10683.html)

Empire Earth, hoewel dat voorbij de Romeinse tijd gaat.

Torpia of Travian vind je misschien wat, als je Tribalwars leuk vindt.

Rome total war zoals al een paar keer is gezegd en het uitbreidings pakket:barbarian invasion is ook leuk

Ik zie nu dat nog niemand Stronghold vermeld heeft, terwijl die toch ook erg goed is.

ik vind alleen stronghold en de uitbreiding stronghold crusader een goede game. Na deel 1 is het spel naar mijn idee het spoor een beetje bijster geraakt, met tegenvallende graphics en allemaal rare ziektes waar je niks tegen kunt doen. En nu na de uitbreiding met die vampiers en andere mythische wezens geeft het wel aan dat de ideeenput aardig leeg is bij Firefly studio. Ik hoop dat ze ooit met een 3e deel de draad weer kunnen oppakken, anders ziet het er slecht voor ze uit:confused:

en volgens mij is het nog altijd Empire Total War en niet Empires, maarja;)

Emire earth

Heey, Emire earth II is een spel voor je. er is inmiddels ook een III uitgekomen. kun je kopen bij Gamestore.

Wat dacht je van : Stronghold 1, 2 of crusader!,
Heb ze alle drie zelf uitgespeeld echt top games!

Glory of the roman empire misschien is met romeinen zegt de naam trouwens al
en port royal 1 en 2

knights of honor is ook wel goed, als je van strategie houdt... Het duurt wel een eeuwigheid totdat je alles hebt veroverd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan