Weg ermee MSN van de PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter CorZ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel raar:confused:

Heb jij toevallig een HOSTS en een HOSTS 1?

Even een complete uitleg met bijlage erbij.

Ga naar het Hosts-bestand:
Windows XP --- C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Windows 2000 --- C:\WINNT\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Windows 9X/ME --- C:\WINDOWS

Open HOSTS met kladblok. Kopiër de regels uit de bijlage en zet ze in het HOSTS-bestand.
Probeer eerst 1 (twee regels daaronder met 127.0.0.1). Daarna 2 (twee regels daaronder met 0.0.0.0).

Wanneer je iets hebt veranderd even bestand->opslaan doen.

Succes:)

Werkt ook niet :confused:

Ik heb wel een hosts.ics bestand, ik heb er 2 :8-0:

# Copyright (c) 1993-2001 Microsoft Corp.
#
# This file has been automatically generated for use by Microsoft Internet
# Connection Sharing. It contains the mappings of IP addresses to host names
# for the home network. Please do not make changes to the HOSTS.ICS file.
# Any changes may result in a loss of connectivity between machines on the
# local network.
#

192.168.0.1 rene.mshome.net # 2010 10 5 1 9 53 2 749

Kan je hier wat mee? Als ik hier die regels toevoeg haalt t ook niets uit :8-0:

Heel raar.

hosts.ics heeft er niks mee te maken. Die ander ook niet.

Het gaat puur om hosts (zonder extentie).

Als bijlage zit een zip-bestand. Wanneer je deze uitpakt zal je zien dat je de map hosts krijgt. Wanneer je deze opent krijg je hosts 1, hosts 2, hosts 3, hosts 4 en hosts 5. In iedere map zit een hosts-bestand.

Plaats één voor één het hosts-bestand in de map van hosts (ETC).
Wanneer je er één hebt geprobeert even kijken of het werkt. Na gecontroleerd te hebben of het werkt ga je naar de volgende.

Wanneer je een hosts-bestand wilt plaatsen wordt er gevraagt of je het bestand hosts wilt overschrijven. Kies voor "JA".

In de mappen hosts 1 en hosts 2 staan twee hosts-bestandjes die helpmij zouden moeten blokkeren.

In de mappen hosts 3 en hosts 4 staan twee hosts-bestandjes die msn.nl zouden moeten blokkeren. Dit is als test.

Dus bij hosts 1 en hosts 2 even helpmij proberen. Bij hosts 3 en hosts 4 even msn.nl proberen.

Het hosts-bestand in map 5 zou helpmij en msn moeten blokkeren. Deze is ook meer als test.

Plaats de hosts-bestandjes in de volgende map:
Windows XP ---> C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Windows 2000 ---> C:\WINNT\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Windows 9X/ME ---> C:\WINDOWS

Ik ben heel erg benieuwd of je bij hosts 3, hosts 4 en hosts 5 wel op msn.nl komt en natuurlijk of je nu niet op helpmij komt.

Bijlagen

Ik heb wel een idee wat de oorzaak ik maar geen idee hoe het opgelost kan worden.

Normaal wordt het hosts-bestand doorzocht wanneer je het internet op gaat. Ik heb het idee dat dit bij jou niet het geval is.

Wat geeft je browser aan wanneer je localhost intypt en wat als je 127.0.0.1 intypt?

Maar ik heb het idee dat Hosts niet wordt doorzocht. Ik zal er even naar zoeken. Waarschijnlijk een klein foutje in het register.

IK heb ook nog niks waardevols kunnen vinden, maar ik heb nog wel een idee:

Download TheHoster:
- http://www.funkytoad.com/download/hoster.zip en unzip het naar een eigen map.

- Haal je eigen Hosts-bestand weg uit de map waar die staat. Je kan hem verwijderen maar ook even in een andere map neerzetten.

- Start TheHoster. Als het goed is krijg je nu de melding dat je geen Hosts-bestand hebt en of je er één wilt neerzetten. Kies voor Ja/Oke.

- Zet er weer even een regel in en kijk of die site nu wel wordt geblokkeerd.

Wat geeft je browser aan wanneer je localhost intypt en wat als je 127.0.0.1 intypt?

Ik ga ondertussen nog even verder zoeken.

Geplaatst door rve123

Ik ga ondertussen nog even verder zoeken.

Check hierboven ;)
P.S Dit progje haalt ook niks uit, het HOSTS bestand is overigens IDENTIEK gebleven ...

Geplaatst door rene_overtoom

Check hierboven ;)
P.S Dit progje haalt ook niks uit, het HOSTS bestand is overigens IDENTIEK gebleven ...
Beetje scheef gekeken:o

Deze twee zouden ook geblokkeerd moeten worden. Dit gebeurt dus ook niet:(.
Het klopt dat het Hosts-bestand hetzelfde blijft. Het originele Hosts-bestand wordt namelijk terug gezet. Waarschijnlijk is die nu wel Engels.

Het valt me op dat je internet nog gewoon werkt. Deze wil nog wel is problemen geven wanneer de regel Hosts niet te vinden is. In jou geval gewoon niet wordt gevonden.

Zet de zoelfunctie van Windows is even aan op hosts. Wel even voor het zoeken onder geavanceerde optie's aangeven dat er ook naar verborgen bestanden wordt gezocht.

Als het goed is wordt het Hosts-bestand 2 maal gevonden. Één keer in ETC en één keer in I386 (deze is verborgen). Controleer dit even.

Je kunt het msn-en natuurlijk verbieden, maar denk je
niet dat de kidz dan wat anders vinden waar ze het
ook bij uitkunnen vreten. voordeel van msn is dat ze de mensen moeten toe voegen met hun email add. en bij chatten is dit nog geen eens nodig, dus als ouder is het makkelijker om msn te controleren dan chatten, bedoel msn heeft de functie de gesprekken op te slaan, en als je dit nu doet. en het probleem met je kinderen bespreekt en de gevaren ervan uit legt, kom je denk ik verder dan het verbieden. Soms is een niet technische oplossing beter.

maar ik kan natuurlijk niet oordelen over het opvoeden
van je kinderen.

Ja dat kopt, maar heb jij kinderen ?
Ach ja die heb ik wel. misschien is dat het verschil wel , en als jij kids zou hebben dan zou je misschien wel anders piepen.
Het gaat mij er niet om dat ze met elkaar in verbinding staan via msn , dat kan namelijk op vele manieren en is natuurlijk niet tegen te houden , en niets mis mee in z'n soort, maar waar het wel om gaat is dat elke PC waar op ge msn't wordt , vergeven is van de ellende , en dat maakt ook nog niet eens iets uit, maar het vervelende is dat je al die k*nkerzooi weer moet verwijderen en cq oplossen, en dat is geen pretje !
Mij maakt het niet uit hoor, al die msners die computers verneuken, maar ik heb een stelregel, ik vindt het allemaal best maar het moet niet op een van mijn pc's zijn !
Ieder het hare of zijne , maar op mijn pc's geen msn !!!
Wat een ander doet zal mij worst wezen !
Eigenlijk best heel triest hoe heel veel mensen hun systeem naar de *****n laten helpen door alleen maar toe te geven aan zoiets als (MSNspyware) reclame !!!

Ik denk dat het niet lang meer zal duren dat dat hele msn gebeuren een claim gaat krijgen. En terecht natuurlijk, want het is vergeven van misdadige praktijken , zowel softwarematig als in de HARDE werkelijkheid !@ !!!!!!

Daar komt nog eens bij dat het MEER dan misdadig is dat er WERELDWIJD MILJOENEN JONGEREN naar de *****n geholpen worden doordat ze letterlijk en figuurlijk niets meer LEREN !

Het is gisteren ook LETTERLIJK EN FIGUURLIJK UITGEBREID in het nieuws geweest , dat jongeren LUI zijn tegenwoordig en dat het heel moeilijk zal worden voor de komende generatie om er nog wat van te maken !
( En wie hier tegenin wilt gaan heeft gisteren het nieuws niet gevolgd )

ah okay, denk dat ik je verhaal verkeerd begrepen heb.
Maar dat deze generatie lui is bestrijdt ik, ik steek wel
redelijk wat vrije tijd in me computer of die van andere.
Maar als er gewerkt moet worden ben ik er altijd wel
bij. en daar bij komt ook nog dat je eerst denk ik naar
de arbeids markt moet kijken. bedoel als je een opleiding hebt gevolgt en daar behoorlijk wat geld en tijd in hebt gestoken, en er klaar mee bent wil je vaak ook graag wat met die kennis doen. en als je dan krijgt te horen van nee we hebben geen baan voor je in de sector dan baal je ook wel. en zeg nu zelf plee's gaan schoonmaken terwijl je een technicus opleiding hebt gedaan is toch ook geen oplossing. en daar bij komt ligt het trouwens alleen bij deze generatie of komt het ook dat de maatshapij stedds verder is gaan ontwikkelen. en opzoek is naar de snelste manier om geld te verdienen?

maar dit is hoe ik er overdenk

Ben je het ook zo zat om maar te raden wat je dochter en/of
zoon allemaal zit af te spreken,op de computer???
download dan dit proggie..
je kan alles wat ze in typen mee kijken op je eigen computer
zo kan je ze het beste in de gaten houden...
Met het progr. Golden keylogger.

http://www.zoeken.nl/?refer=startpagina&query=golden+keylogger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan